رسانه‌ها از ربایش یک ناخدای روس و ۲ ملوان گرجی در نزدیکی یک بندر ساحلی در گابن خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی ما به خلیج فارس و دریای عمان محدود نمی‌شود، بلکه سطح اقتدار دفاعی ما به سطحی رسیده که باید در سطح بین‌المللی بیندیشیم.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دزدان دریایی که شناورهای سبک و اقلام داخل آنها را به سرقت می بردند در سواحل جزیره قشم خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با رد ادعاها درباره عملیات هکرهای چینی علیه زیرساخت‌های آمریکا
گفته می شود که این موجود احتمالا نوعی پلیوسور بوده گروهی از خزندگان آبزی عظیم الجثه که دارای جمجمه های بزرگ، دندان های غول پیکر و نیروی گاز گرفتن قوی تر از تیرانوزاروس رکس دایناسور گوشتخوار بزرگ بودند.
خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی
بیش از ۷ روز است که از این سرقت مسلحانه در حالی که دوربین‌های مداربسته محله نیز چهره این اشخاص را ثبت کرده، گذشته، اما این افراد هنوز دستگیر نشده‌اند.
دزدان قطعات و لوازم داخل خودرو در دام پلیس
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند.
یگان‌های شناور، پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده از دست دزدان دریایی را تمرین کردند.
طبق داده‌های تاریخی در دههٔ ۱۶۵۰ تا ۱۷۳۰ میلادی، دو گروه از دزد‌های دریایی بر آب‌های جهان تسلط داشتند. در غرب اغلب دزدی‌های دریایی بزرگ توسط ملوانان اروپایی انجام می‌شد و بیشتر آن‌ها نیز فرانسوی و انگلیسی بودند. در شرق نیز اکثر دزدی‌های دریایی توسط چینی‌ها صورت می‌گرفت. البته در اواخر ۱۷۳۰ میلادی برخی ملوانان آمریکایی و کانادایی نیز دزدی دریایی را آغاز کردند.
دزدان کارگاه های صنعتی و منازل به دام افتادند
این شهر غرق‌شده که ۲۰ تا ۴۰ فوت با گل و لای پوشیده شده نزدیک ۳۰۰ سال دست‌نخورده باقی ماند تا این که باستان‌شناسان شروع به بیرون آوردن دست‌سازه‌هایی از زیر دریا کردند. این اکتشافات به کشف حقایق پشت پرده درباره افسانه‌های دزدان دریایی کمک کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!
پلیس اردن از دستگیری دزدان دریایی این کشور خبر داد که ریسیورهای مخصوص تلویزیون BeIN اسپورت را به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور می‌کردند.
دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!
اعتراف دزدان بدل انداز به 60 فقره سرقت!
فرمانده ناوشکن جماران از خنثی‌سازی مداوم حمله‌های دزدان دریایی علیه کشتی‌های کشورمان در آب‌های آزاد خبر داد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درگیری ناوگروه هشتاد و سوم این نیرو با دزدان دریایی در دریای سرخ خبر داد.
چهار دزد مسلح با حمله به خانه این مهاجم گابنی، قفل‌ها را شکستند و دست او و همسرش را بستند. این دزد‌ها که صورت خود را پوشانده بودند پس از کتک زدن اوبامیانگ، حدود یک ساعت این بازیکن و همسرش را دست‌بسته نگه داشتند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
دریادار سیاری درباره جزئیات حوادث رخ داده در دریای سرخ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ