سازمان حسابرسی کشور در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه‌ها شد.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی سازمان لیگ بیانیه ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی ۵ میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی درباره مسجدالاقصی امروز برگزار شد و بیانیه ای درباره تحولات مسجدالاقصی صادر کرد.
سازمان همکاری اسلامی در پی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، بیانیه‌ای صادر کرد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار بیانیه‌ای به توضیح و بررسی ادعای خود در مورد مدیرعامل استقلال پرداخت.
هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا ۱۹ فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی با صدور بیانیه ای خواستار توقف فاجعه انسانی در یمن و لغو محاصره این کشور شدند.
دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم را از سوی جامعه قرآنی بسیج محکوم کرده است.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد مسئولیت ثبت و اجرای محرومیت ها بر عهده باشگاه‌ها است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیانیه‌ای ضدایرانی و طبق عادت دیرینه، مداخله‌جویانه صادر کرد.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران پیش نویس قطعنامه E/2023/L.4 برای پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را قاطعانه رد و به شدت محکوم می کند و از اعضای اکوسوک تقاضا دارد که به این پیش نویس رای منفی بدهند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: «پروژه‌ ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه­‌ای خورد. همان پروژه­‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص وقایع روزچهارشنبه مورخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات انجام‌شده در حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای را صادر کرد.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ