در یکی از بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور سپاهان میزبان سایپا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
محمود فکری در شرایطی به لیگ برتر بازگشت که اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد.
محمود خوراکچی، سرمربی سابق تیم‌ملی و تیم‌های لیگ‌برتری و دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس، از بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتسال حرف زده است.
محمود محمودی‌نیا پس از سال‌ها حضور در سمت‌های مدیریتی در فوتبال کرمان، حالا به دنبال بازگشت به لیگ برتر همراه با مسی‌ها است.
محمود فکری بعد از تجربه موفق در سایپا حالا هدایت دیگر تیم تهرانی یعنی هوادار را برعهده گرفته و این به منزله بازگشت به لیگ برتر است.
سرمربی پیشین سایپا و استقلال با مسئولان باشگاه هوادار تهران برای هدایت این تیم به توافق رسید.
از سوی رییس انجمن کشتی ناشنوایان سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان و جوانان معرفی شدند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محمد بنا را به عنوان مشاور عالی خود در امور فدراسیون کشتی منصوب کرد.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
محمد دانشگر پس از مصدومیت در نیمه اول دیدار برابر پرسپولیس، در تمرین طلایی‌پوشان حضور پیدا کرده است.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
پست تازه محمد بنا در بازگشت به کشتی فرنگی
محمد بنا به عنوان مدیر فنی کشتی فرنگی تهران انتخاب شد.
مرور سال‌های نه‌چندان دور، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به‌وضوح نشان می‌دهد که ایران در عرصه سیاست‌خارجی بار دیگر در حال تجربه‌ای آزموده است؛ هرچند در فضای دیپلماسی، تکرار دوباره یک اجماع جهانی علیه ایران تبعات به‌مراتب سخت‌تری را از تجربه پیشین به همراه خواهد داشت؛ انزوایی که ۶ قطعنامه ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد برای ایران به‌ارمغان آورد، چیزی نیست که به آسانی از یاد برود.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن حمایت قاطع از محمود فکری، از تقویت تیمش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن حمایت قاطع از محمود فکری، از تقویت تیمش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
کمیته استیناف یک جلسه از محرومیت محمد حسینی مدافع تراکتور را با حکم بخشش مواجه کرد.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می شوند در ادامه مسیر خیلی مایل هستند شرایط به گونه ای رقم بخورد که بار دیگر قرمز پوش یا آبی پوش شوند.
سید محمد موسوی در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه حضور خود در تیم مشهدی را تایید کرد.
چند روزی است دوباره خبر‌هایی درباره بازگشت محمد نادری به استقلال شنیده می‌شود که جای تعجب و شگفتی دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ