پوتین افزود، این شورا شامل معاونان نخست‌وزیر، نمایندگان سازمان‌های اجرای قانونریال بلوک اجتماعی و اقتصادی دولت، مقامات ریاست‌جمهوری و شورای ایالتی روسیه را شامل خواهد شد که به بهبود همکاری نزدیک میان مناطق کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه از برنامه‌های دولت خود در راستای توسعه مناطق تازه آزاد شده از اوکراین سخن گفت.
رئیس‌جمهور روسیه بر لزوم فراهم کردن امکانات در مناطق الحاق شده جدید به این کشور تاکید کرد.
سفر رئیس جمهوری روسیه به مناطق نظامی جنگ با اوکراین امری نادر است، اگرچه او در ماه مارس به طور غیرمنتظره از شهر ماریوپول بازدید کرد.
رئیس جمهور روسیه از نیروهای این کشور در جبهه خرسون واقع در جنوب اوکراین که یکی از جبهه‌های مهم برای دو طرف است، بازدید کرد.
رسانه‌های روسیه با انتشار تصاویری اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور از مناطق جنگی در جنوب و شرق اوکراین بازدید کرده است.
دیوان بین‌المللی دادگستری مدعی شده پوتین «طبق ادعا‌ها مسئول ارتکاب جرائم جنگی» از جمله «دیپورت غیرقانونی کودکان از مناطق اشغالی اوکراین و انتقال آن‌ها به روسیه» است.
وزرای خارجه و دفاع اسبق آمریکا در مقاله‌ای مشترک تاکید کردند که برای رئیس جمهور روسیه شکست گزینه نبوده و او کنترل مناطق الحاقی جدید را به دست خواهد گرفت.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
مشاور رییس جمهور اوکراین در توییتی با رد آتش بس پوتین اظهار داشت: تنها در صورتی آتش بس بر قرار می شود که روسیه نیروهایش را از مناطق اشغالی عقب بکشد.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: البته، ممکن است این یک روند طولانی باشد. مسکو چاره‌ای جز مداخله در فوریه برای دفاع از جمهوری‌های دونباس یعنی دونتسک و لوهانسک - که به همراه بسیاری از مناطق خرسون و زاپوریژیا به الحاق به روسیه رای داده‌اند، نداشت. این مناطق جدید یک دستاورد بزرگ برای روسیه است. حتی پتر کبیر به دنبال دسترسی به دریای آزوف بود.
پوتین ادعا کرد که «گروه‌های جنایتکار فرامرزی» به طور فعال در قاچاق سلاح به مناطق دیگر مشارکت دارند و این فقط سلاح‌های گرم کوچک نیست. او افزود: این خطر دائمی وجود دارد که مجرمان به سلاح‌های قوی‌تری از جمله سیستم‌های دفاع هوایی قابل حمل و سلاح‌های دقیق دست یابند.
شورای فدراسیون روسیه فرمان امروز «ولادیمیر پوتین» در ارتباط با اعلام حکومت نظامی در مناطق الحاقی را تصویب کرد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد فرمان اعلام حکومت نظامی در ۴ منطقه که به‌تازگی به این کشور الحاق شدند، صادر کرده است.
رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) معاهده الحاق چهار منطقه شرق و جنوب اوکراین به روسیه را امضا کرد.
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
ولادیمیر پوتین روز جمعه در جریان مراسم ویژه امضای رسمی اسناد پیوستن چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، زاپوریژیا و خرسون به خاک روسیه در محل تالار سنت جورج کرملین سخنرانی کرد و گفت: این مناطق حالا سرنوشتی مشترک با روسیه دارد، لذا دولت اوکراین باید سریعا آتش‌بس کند و به مذاکرات بپیوندد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مناطق لوهانسک، دونتسک، زاپروژیا و خرسون از این پس رسما جزو خاک این کشور هستند.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد الحاق مناطق استقلال یافته اوکراین به این کشور به اطلاع نمایندگان دوما رسیده است.
رئیس‌جمهور اوکراین، در سخنرانی پنجشنبه شب خود گفت روسیه می‌تواند از مخرب‌ترین پیامد‌های جنگ علیه کی‌یف جلوگیری کند، اما برای انجام این کار، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه باید متوقف شود.
رئیس جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن مناطق خرسون و زاپروژیا در شرق اوکراین را امضا کرد.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ