اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
استقلال نکونام با ۶ امتیاز به بازی ۶ امتیازی رسید!
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
منتظر محمد حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و این تیم اگر موفق به دریافت کارت بازی برای این بازیکن نشود، می‌بایست به بازیکن عراقی غرامت بدهد.
نامه بلند علیه استقلال؛ ساپینتو غرامت می‌خواهد
استراماچونی بعداز دریافت کل غرامت: استقلال در قلبم است!
طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
مدیریت باشگاه استقلال در پرونده شکایت سانتاکلارا از محمد محبی با وجود دغدغه های فراوان توانست سربلند بیرون بیاید.
آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد.
محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.
در صورت عدم ثبت قرارداد تا موعد فوق الذکر بازیکن حق فسخ  قرارداد و دریافت ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت را دارد
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال که خواهان دریافت غرامت ۹ میلیون دلاری از این باشگاه شده بود، از رد شدن شکایتش در دادگاه عالی ورزش اظهار تعجب کرد.
با اعلام باشگاه استقلال، این باشگاه با حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) در پرونده «لئوناردو پادوانی» مدافع سابق و برزیلی خود به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار محکوم شده است.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه‌ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.
سخنگوی سپاه باشاره به قدردانی سرلشکر سلامی از پیشتازی یگان‌های سپاه در خدمت به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی راهبرد قطعی سپاه است.
تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول ۱۳هفته از تعهدات شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ