نماینده دائم سوریه در سازمان ملل رویکرد خصمانه کشورهای غربی در قبال بحران اوکراین را زیر سوال برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
مذاکراتی که به دنبال اغتشاشات و توهمات ناشی از آن متوقف شده بود، حال در ایام یکسالگی آن و بدنبال شکسته نشدن ظرف اقتدار ایران و مدیریت روزهای پرتنش، طرف های غربی را به میز مذاکره کشانده است.
سفارت روسیه در لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا مانع از بازسازی سوریه هستند و در راستای بی ثباتی در دنیا حرکت می کنند.
رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سومین اجلاس روسی آفریقایی در سن پترزبورگ از مانع تراشی غرب در مسیر صادرات کود مجانی روسیه به آفریقا خبر داد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی بابت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد، بیشتر از رئیس جمهور این کشور مسئول هستند.
بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، کشورهای غربی میلیاردها یورو از دارایی‌های خارجی روسیه را مسدود کرده‌اند.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:غرب نمی‌تواند نسبت به بحران پناهجویان اینگونه اظهار بی‌مسئولیتی کند، چرا که بسیاری از مهاجرت‌های غیرقانونی به غرب، ریشه در سیاست‌های غلط آمریکا و اروپا دارد.
دبیر کل کشورهای مستقل مشترک المنافع در سخنانی تاکید کرد که برنامه های غرب برای تضعیف اقتصاد روسیه با شکست روبرو شد.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
وزیر خارجه مصر در سخنانی تأکید کرد: غرب، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را هرطور مایل است، ارزیابی کند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از پیچ نیاز به برجام عبور کردیم و غربی‌ها هم از فشار و تحریم‌های متعدد ایران به نتیجه نرسیدند.
مشاور اسبق پنتاگون در اظهاراتی طعنه‌آمیز اذعان کرد که متحدان غربی اوکراین در برابر جنایات نظامیان کی‌یف در میدان جنگ سکوت کرده‌اند.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیرخارجه روسیه می گوید که روابط اتحادیه اروپا نسبت به روسیه دوستانه نیست.
وزیرخارجه سوریه در گفتگو با همتای روس خود سیاست غرب را طولانی کردن جنگ در اوکراین ارزیابی کرد.
لهستان الحاق بی سر و صدا بخش هایی از غرب اوکراین را با رضایت غرب آغاز کرده است.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه نسبت به احیای افکار نئونازی و نئوفاشیستی در اروپا ابراز نگرانی کرد و گفت: غرب بدنبال اختلاف افکنی میان روسیه و صربستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ