یکی از اعضای فراکسیون حقوقی پارلمان عراق به موضع گیری درباره آخرین روند تشکیل کابینه عراق پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه روز پانصد و هشتاد و چهارم شورای رقابت که روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود، موضوع قیمت خودروهای مونتاژی بررسی خواهد شد.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
احتمال دارد در جلسه روز شنبه مدیران باشگاه ذوب‌آهن سرمربی این تیم برای لیگ بیست و سوم انتخاب و معرفی شود.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و نشست علنی بعدی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز(شنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی روز شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد که دو نفر از اعضا این شورا درصدد جلوگیری از برگزاری این جلسه بودند!
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
جلسه مهم هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور، روز شنبه ۳ دی ماه در محل کمیسیون داوران فدراسیون کشتی برگزار شد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال روز شنبه برای انتخاب داور دربی تشکیل جلسه خواهد داشت.
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای جمع‌بندی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در روز شنبه (فردا) خبر داد.
دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز سه شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کرده بودند برای حضور در تمرینات، منتظر رای این کمیته هستند.
پارلمان لبنان روز پنج شنبه هفته جاری برای پنجمین بار برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور، تشکیل جلسه می دهد.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق خواستار برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای کابینه طی روز پنج شنبه شد.
نخستین جلسه دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای جدید روز سه شنبه ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.
علیرضا سلیمی اظهار داشت: روز سه شنبه (۱۲ مهر) جلسه رسیدگی به رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و رئیس جمهور برای معارفه و دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی به مجلس می‌آید.
رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: در جلسه روز شنبه ۱۵مرداد ماه تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی مشخص می شود.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ