سرپرست مدیریت امور بازار و توسعه تحقیقات بانک شهر با اشاره به معرفی محصولات و خدمات متنوع این بانک در نمایشگاه اینوکس 2022 گفت: تقویت برند و معرفی کامل دستاوردهای بانک شهر از مهمترین دستاوردهای حضور در این نمایشگاه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان در نشست خبری جنجالی ترین دیدار هفته سفره دلش را باز کرد و به گلایه از هواداران صنعت نفت و فولاد پرداخت که علیه او شعارهای توهین آمیزی سر داده بودند.
بوگاتی نسخه تولیدی خود از بولاید را در ماه آوریل معرفی کرد. این هایپرکار در حال انجام تست‌های نهایی قبل از عرضه در سال آینده است. علاوه بر دور‌های آزمایشی در لمان، بولاید در حال آزمایش در پایگاه هوایی مشاهده شد که می‌تواند خشم ۱۵۷۷ اسب بخاری موتور ۱۶ سیلندر ۸.۰ لیتری خود را به طور کامل آزاد کند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، می‌گوید ترکیبی از سه هم‌تیمی‌سابقش کامل‌ترین فوتبالیست ممکن خواهد شد: رونالدو نازاریو، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
هزینه‌کرد اشخاص حقوقی برای تولید و انتشار محتواهای فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران به زبان‌های خارجی و ساخت فرهنگسرا، به‌صورت کامل به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی تلقی می‌شود.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
سال گذشته، رنو برابر با ۱۳۵۲۸۴ دستگاه از رنو کپچر را در اروپا تحویل مشتریان داد که این آمار برای سومین سال پیاپی کاهشی بوده است. بهترین سال برای رنو کپچر به ۲۰۱۹ مربوط می‌شود که نسل دوم این خودرو در اروپا معرفی و ۲۲۲۵۴۰ دستگاه کپچر تحویل مشتریان شد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی حساس استقلال را معرفی کرد.
یک کارشناس ورزشی ادعای وزارت ورزش مبنی بر داشتن اختیار کامل در معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
بریانی از آن دسته غذا‌هایی می‌باشد که هم در ایران و هم در کشور‌های عربی طرفداران بسیاری دارد. روش تهیه و پرملات بودن این غذا به گونه‌ای است که در سر صفره به شدت خودنمایی میکند و دل هر منتظر افطاری را خواهد برد! در داخل کشور بریانی اصفهان بسیار محبوب است و از نظر پرملاتی نیز که کاملا پرملات و به شدت سیرکننده می‌باشد.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
در این مطلب دسته‌ی کاملی از حیوانات واقعی را معرفی می‌کنیم که ظاهرشان طوریست که انگار با فوتوشاپ درست شده‌اند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و در پاسخ به انتقاداتی که درمورد روش فدراسیون مطرح شده، گفت: از نظر ما این روش کاملا درست بود و بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.
رقابت های مستریونیورس با معرفی نفرات برتر در رشته فیتنس چلنج آقایان به پایان رسید.
رقابت های مستریونیورس با معرفی نفرات برتر در رشته فیتنس چلنج آقایان به پایان رسید.
شرکت «براوا» از یک اجاق گاز هوشمند در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی رونمایی کرده که در ۱۰ دقیقه پیتزا را به طور کامل می پزد.
اعضای جدید کادرفنی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معرفی شدند.
پرتغال با نمایشی توانست به جمه هشت تیم برتر برسد که تن مدعیان قهرمانی دیگر را به لرزه انداخت. این همه واقعیت درباره تیم کامل فرناندو سانتوس نیست.
دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی، کیلیان امباپه را به عنوان بهترین مهاجم جام جهانی معرفی کرده است.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
مسکو نسبت به قطع کامل روابط با آمریکا هشدار داد و اعلام کرد که ایده واشنگتن برای معرفی روسیه به عنوان حامی تروریسم عواقب سختی در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ