هندوانه، انار، ازگیل و... میوه های خوش نشین طولانی ترین شب سال از ۵ تا ۱۲۰ هزار تومان در میدان تره بار تهران قیمت گذاری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرغوب‌ترین انگور یاقوتی در تاکستان‌های سیستان و بلوچستان پرورش می‌یابد. انگور نوبرانه در بهار، انگور یاقوتی است که حدودا اوایل خرداد راهی بازار می‌شود. انگور یاقوتی سیستان طعم، رنگ، مزه و رنگ منحصر به فردی دارد. دیگر انگور‌های یاقوتی بیشتر در ساوه و شهریار به عمل می‌آیند. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که انگور یاقوتی می‌تواند در کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون نقش مهمی داشته باشد. قیمت هر کیلوگرم از این انگور بسته به کیفیت بار و شهرستانی که از آنجا می‌آید متغیر است.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۲ تا ۲۸ خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
میوه‌های پرآب بر با حجم تولید بالا نسبت به محصولاتی چون سیب، کیوی و… قیمت بسیار پایینی داشته و چه بسیار از آنها که سر از سطل‌های مکانیزه شهرداری در سطح شهر یا میادین بزرگ تره بار در می‌آورد.
اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت جدید محصولات کشاورزی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان مدیرت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره قیمت واقعی میوه و صیفی جات در میوه فروشی‌های سطح شهر گفت: هر یک از خرده فروش‌ها می‌توانند با سود ۳۰ تا ۳۵ درصد محصولات را از میوه فروشان خریداری کنند.
در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش ۶۲.۵ درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش ۴۶.۶۷ درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.
قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران به همراه نرخنامه اعلام شد.
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط ۴۱ درصد ارزان‌تر است.
گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار هر کیلو ۱۰ هزار تومان شد این در حالی است که نرخ آن در هفته پایانی آذر هر کیلو ۸ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.
گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار هر کیلو ۱۰ هزار تومان شد این در حالی است که نرخ آن در هفته پایانی آذر هر کیلو ۸ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.
امسال وضعیت قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار به نسبت خوب بوده و کمترین نوسان قیمتی را در این بخش شاهد بودیم.
میدان مرکزی میوه و تره بار تهران قیمت انواع میوه را در روزهای پایانی پاییز تعیین کرد.
مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری وزرات جهاد کشاورزی گفت: عملیات رنگ‌بری روی پوست میوه است و تأثیری بر قسمت خوراکی و داخلی میوه نمی‌گذارد و جای نگرانی نیست.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور افزایش ارائه خدمات با کیفیت محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می کند.
قیمت میوه و صیفی در هفته اول مهر
شهردار تهران گفت: تلاش ما این است تا در هفته های آینده فروش مویرگی میوه با قیمت مناسب را از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز کنیم.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از اعلام قیمت‌های جدید محصولات در راستای حمایت از خانوار خبر داد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین قیمت میوه های میادین را منتشر کرد و بر اساس آن قیمت بسیاری از میوه ها با کاهش مواجه بوده است.
سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نرخنامه قیمت میوه روز جاری را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ