رئیس قوه قضاییه گفت:همه در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، مسئولیت و تکلیف داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شده است تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در همه دستگاه‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های حیاتی خدمت‌رسان، نیازمند بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه‌های سایبری که به مردم خدمت می‌کنند، هستیم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حکمرانی در داخل کشور، در منطقه و در عرصه بین الملل در یک پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید کرد: امروز در حالی باید به حکمرانی نو توجه کنیم که هندسه نظم جهانی در حال تغییر است و ما نیز در کانون این تغییرات قرار داریم؛ لذا اگر برای قرار گرفتن در یک موقعیت درست در نظم جهانی تلاش نکنیم، هم فرصت بزرگی را از دست داده ایم و هم به سمت یک تهدید بزرگ پیش رفته ایم.
سال‌های قبل مطالب و مقالات زیادی در این حوزه در کشور‌های غربی هم نوشته شده است. سؤال این است که یک شهروند نسبت به یک مصوبه‌ی مطوّل یا یک موضوع تخصصی چقدر می‌تواند کارشناس باشد؟ مثلاً اگر یک موضوع اقتصادی باشد، من به عنوان یک شهروند چقدر می‌توانم پاسخ اقتصادی داشته باشم نسبت به آن مسئله. یا اگر یک مسئله‌ی سیاسی کلان در حوزه‌ی روابط بین‌الملل باشد، من واقعاً چقدر کارشناس هستم که می‌توانم نظر دقیق بدهم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه افراد جرأت نکنند امر به معروف کنند خطرناک است. این به خاطر سکوتی است که حاکم شده و اجازه جولان به دیگران می‌دهد.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید به دولت در حوزه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
دستگاه‌های گوناگونی در حوزه اجرایی شدن قانون هوای پاک مسئولیت دارند که به‌رغم گذشت بیش از پنج سال از تصویب آن تاکنون اقدامی عملی برای بهبود وضعیت کیفیت هوا انجام نداده‌اند.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در همه پستی در ورزش بوده ام و در را باز گذاشته ایم که هرکسی سند معتبر (برای تخلفی) دارد ارائه کند اما همه اش حرف است و کسی سند معتبری برای ما نیاورده است.
یک کارشناس حوزه ارتباطات و رسانه گفت: در همه جای دنیا سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده در فضای مجازی ملزم به رعایت قوانین حاکم بر جغرافیای ارائه سرویس هستند.
رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: متأسفانه در حوزه پیشگیری از همه ظرفیت‌ها استفاده نکردیم و در زمینه پیشگیری غفلت داشته‌ایم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه الگوی و چارچوب مشخصی در حوزه هوشمندسازی شهرها نداریم، گفت: همه شهرها باید به طرح پاسخ اضطراری به تهدیدات پایه شهر خود مجهز باشند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
یک منبع لبنانی از دستیابی بیروت به همه مطالبات خود در مناقشه حوزه گازی خبر داده است.
یک منبع لبنانی از دستیابی بیروت به همه مطالبات خود در منقاشه حوزه گازی خبر داده است.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ