دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها باید وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد. این رفتار خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف حقوق انسانی، محکوم است و از همه کسانی که غیرتمندانه به این رفتار زشت واکنش نشان دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، برخورد سریع و قانونی و بدون مماشات، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: به نوبه خود از همه افراد و رسانه‌هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می‌کنم.
دبیر شورای نگهبان از رئیس و کارکنان قوه قضائیه برای تلاش جدی در برخورد با فساد تقدیر و تشکر کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
آیت الله احمد جنتی گفت: سنت و سیره پیامبر (ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت «عباس شیبانی» را تسلیت گفت.
آیت‌الله جنتی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.
دبیر شورای نگهبان به طلاب جوان توصیه کرد که ضمن فراگیری علوم حوزوی، در راه توسعه و ترویج این علوم در میان مردم نیز مجاهدت فزاینده‌ای داشته باشند.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.
آیت‌الله جنتی در خاتمه گفت: مطالعه نامه‌ها، سخنرانی‌ها و وصایای حضرت امام خمینی (ره) و تدبر در رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عامل حفظ و اعتلای روحیه انقلابی است.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه جهان استکباری با ایران اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
رئیس مجلس خبرگان با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفظ کشور در فتنه‌ها و بحران‌ها ازجمله فتنه ۸۸ تصریح کرد: وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب حفظ کشور در بحران‌ها شده است. ولایت فقیه مسئله تازه‌ای نیست و در ادامه مسیر انبیاء و ائمه بزرگوار ماست.
دبیر شورای نگهبان گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آن‌ها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.
دبیر شورای نگهبان گفت: امیدواریم در دنیا و آخرت اهل بیت دست ما را بگیرند و عاقبتمان ختم به شهادت شود.
یک تحلیلگر آمریکایی هشدار داد ذخایر بسیار اندک فرآورده های نفتی در آمریکا و کمبود ظرفیت پالایش، زمینه را برای بحران کمبود سوخت در تابستان امسال در آمریکا ایجاد کرده است.
به گفته یک مقام مسئول، بانک مرکزی از فردا (شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱) بخش جدیدی از قانون چک عملیاتی خواهد شد و این بخش به مسدودسازی وجوه چک برگشتی در کلیه حساب‌های بانکی فردی که چک برگشتی را صادر کرده است، مربوط می‌شود.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.
اعضای هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ