یک فینالیست و سه فرنگی‌کار در شانس مجدد امیدهای جهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه آزادکار ایرانی به فینال 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان راه یافتند.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که ایران یک فینالیست و دو شانس برنز دارد.
آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
یک نماینده ایران به دیدار فینال و 2 نماینده به دیدار رده‌بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی رومن کوتوزوف روسیه راه یافتند.
فردا و در جدال مرگ و زندگی تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود در برابر زراعت بانک آنکارا قرار می‌گیرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی در 5 وزن دوم در حال برگزاری است و ایران بیش از هر چیز به فکر قهرمانی در بخش تیمی خواهد بود.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و وحید شمسایی از سه فینالی که در آن حضور داشت به یک جام قهرمانی رسید.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
نفرات فینالیست های یک نفره و دونفره بانوان و آقایان مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون مشخص شدند.
نفرات فینالیست های یک نفره و دونفره بانوان و آقایان مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون مشخص شدند.
کرواسی و مراکش، دو تیمی که در ترکیب خود جای خالی یک شماره 9 را احساس می کردند، از صعود به دیدار پایانی جام جهانی بازماندند.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
پیروزی مقابل کرواسی به نظر آسانتر از آن چیزی بود که از آرژانتین انتظار می‌رفت اما به لطف مسی اکنون آنها فینالیست شده‌اند.
امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در کشور اسپانیا راه یافتند.
در رقابت های 3 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، نمايندگان ایران به یک فینال و یک رده بندی راه پیدا کردند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود‌.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ