کاربردی‌سازی دستاوردهای پژوهشی و دانشی کشور که یکی از ارزش های افزورده فراموش شده در کشور است با اجرایی شدن قانون جهش تولید دانش‌بنیان محقق خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران شد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده بود در انتهای معاملات با ریزش ۸۸۸ واحدی مواجه شد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم‌شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود و کسی نمی‌گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین کنند.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
مهاجم تیم امید ایران پس از اردو احتمالا قراردادش با استقلال را رسمی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تبدیل احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ به جریمه نقدی به خطر انداختن حقوق عمومی جامعه و مردم است.
شاخص کل تا ابتدای معاملات با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده بود که هم اکنون با ریزش مواجه شده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران با کاستن از شکاف جنسیتی در حوزه آموزش زنان و دختران تا ۹۷ درصد، به یکی از نخستین کشورهای موفق دنیا از منظر برقراری عدالت آموزشی تبدیل شد.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، معقتد است که این باشگاه به برند شماره یک فوتبال تبدیل شده و باید به دستاوردهایش احترام گذاشت.
رئیس جمهوربا بیان این که موفقیت صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها الگویی برای دیگر صنایع است گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای نشان‌داد جوانان عزیز این کشور چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سال سخت بالاترین دستاورد‌ها را ثبت کردیم و این همت همکاران ما بود. یکی از این دستاورد‌ها بحث کارکردن روی ایزوتوپ‌های پایداری بود که با یک زنجیره ۲۰تایی برای تولید ایزوتوپ تریتیوم ۱۳۱ که تبدیل به ید ۱۳۱ برای درمان سرطان تیرویید و تیرویید پرکار می‌شود که دستاورد بزرگی است که به آن دست پیدا کردیم و جزو دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ است و جزو مواردی است که در ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسد و مورد استفاده برای بخش رادیودارو قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور گفت: جوانان این سرزمین با تبدیل تحریم و تهدید به فرصت، دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های علم و فناوری، صنعت و تکنولوژی رقم زدند.
انتخاب دستگاه‌ها به جای افراد اشتباه است. این امر باعث می‌شود که جهان از دستاورد‌های واقعی اقتصادی و بشردوستانه که به مردم اجازه می‌دهد به جایی که نیاز دارند بروند محروم شود و به جای آن تلاش برای اختراع ماشین‌هایی که می‌توانند جایگزین انسان‌ها شوند به امری متداول تبدیل شود. این محدودیت‌های برای عبور از مرز‌های ملی برای مهاجران اقتصادی وضعیت همگان به ویژه فقرای جهان را بدتر می‌سازد.
دستور‌های تریبونی در بازدید‌ها و سخنرانی‌ها به بخشی از فرهنگ سازمانی دولت تبدیل شده است. «درجا و سریع دستوردادن» و دستوردادن برای «اقدامات سریع و تند» بخشی از این فرهنگ و رویه شده است؛ فرهنگی که قرار است دولت مردمی و میدانی و دولت عمل (بخوانید دولت دستور‌های سریع) را از دولت‌های نشسته و کارتابلی، ممتاز و متمایز کند.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ