نایب رئیس مجلس گفت: امروز خبردار شدیم برای آنکه حقوق مردم ضایع نشود، حکم صادره ای که حقوق و مزایای کارکنان مناطق عملیاتی را زیر پا می گذاشت نقض شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
با حکم رئیس قوه قضائیه محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس دفتر بازرسی ویژه و حقوق شهروندی قوه قضائیه منصوب شد.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
ناصر کنعانی نوشت: آمریکا همپیمان راهبردی و حامی بی‌قید و شرط⁧ رژیم آپارتاید صهیونیستی⁩ است. آمریکا استحقاق دفاع از ⁧ دموکراسی⁩ و ⁧حقوق بشر⁩ را ندارد؛ چون اصلا هیچ باوری بدان ندارد.
رئیس‌جمهور در حکمی «سکینه سادات پاد» را به عنوان مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی را منصوب کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها خواستار اقدام فعال شورای امنیت شد.
جمعی از فعالان حقوق بشری در اعتراض به حمایت یک شرکت تسلیحاتی اسکاتلندی از رژیم صهیونیستی، بر روی دیوارهای آن شعارهای ضدصهیونیستی نوشتند.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
آیت الله ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای کسانی است که تاریخ روحانیت را که همواره در کنار مردم بوده و دفاع از حقوق مردم از خصلت‌های نیک او بوده، امروز به تاراج برده و به جای توصیه به آرامش و رعایت مصلحت و خویشتنداری، توصیه به کشتن کند. اگر عالمانی از حقوق مسلم قانون اساسی دفاع کنند یعنی حق اعتراض و انتقاد را به رسمیت می‌شناسند، ورشکستگی نیست. آن جایی خودباختگی است که از خود رأی و استقلال نداشته باشند.
خبر‌های دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ که اواسط هفته قبل به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، حاکی است، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق در حکم کارگزینی کارکنان را در نظر گرفته است.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
سازمان حقوق بشر اروپا-عربستان از تهیه وعده غذا برای یکی از افراد تحت تعقیب امنیتی، به عنوان یکی از اتهامات «احمد آل ادغام» نوجوان محکوم به اعدام از سوی رژیم سعودی نام برد.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
دادگاهی در هلند حکمی صادر کرده که بر مبنای آن یک شرکت آمریکایی حقوق یک کارمند هلندی خود را با مجبور کردن وی برای روشن نگه داشتن وب کم خود در ساعات کاری نقض کرده است.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
ند پرایس گفت: استفاده از حق آزادی بیان برای دفاع از حقوق زنان هرگز نباید جرم‌انگاری شود. آزادی بیان اصلی است که ما در سراسر جهان و در هر زمان و با هر دولتی و در هر کجا از آن حمایت می‌کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور حکمی محسن بیات را به عنوان مشاور حقوقی معاونت حمل و نقل و ترافیک منصوب کرد.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ