امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، دریافت جایزه توپ طلا را به کریم بنزما تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین خوشحالی جالبی پس از پایان بازی یا فرانسه داشتند.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین خوشحالی جالبی پس از پایان بازی یا فرانسه داشتند.
ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است.
کنراد لایمر، بازیکن جدید بایرن مونیخ، خوشحال است که انتقال او از لایپزیش به جمع باواریایی‌ها تا پایان فصل گذشته مخفی نگه داشته شده است.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر هلند با نتیجه پر گل و قدرت‌نمایی در اروپا خوشحال است.
کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، که یکی از بزرگترین منتقدان نیمار است از شنیدن خبر مصدومیت نیمار و اینکه او فصل را از دست خواهد داد، بسیار خوشحال است.
اسطوره فوتبال فرانسه، تقابل پاری‌سن ژرمن و منتخب ریاض را فوق العاده دانست و تاکید کرد که فوتبال عربستان در حال پیشرفت است.
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
امیر قطر مطمئنا از رسیدن فرانسه و آرژانتین به فینال جام جهانی بسیار خوشحال شده است.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
تئو هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، مدعی شد برای خوشحالی برادش به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.
هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.
اورلین شوامنی، هافبک تیم ملی فرانسه و رئال مادرید، ادعای روز گذشته نشریه اکیپ در مورد خوشحالی ملی‌پوشان فرانسوی از مصدومیت بنزما را تکذیب کرد.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، از رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری بسیار خوشحال است.
دیگو لوگانو، کاپیتان سابق تیم ملی اروگوئه طی اظهار نظری عجیب مدعی شده که بازیکنان فرانسه از مصدوم شدن کریم بنزما خوشحال شده اند.
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، بار دیگر تمریناتش را با این تیم از سر گرفت.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر اتریش ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ