مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در انتظار صدور حکم شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال فوتبال گفت: فوتبال ایران وارد فار جدیدی شده بود اما آقایان وقتی دیدند فوتبال روی ریل آمده از روی حسادت، کینه‌توزی و توهین به مردم و تقابل با آن‌ها این کار را با فوتبالی که هر ایرانی‌ در تمام نقاط دنیا به آن افتخار می‌کردند، انجام دادند. این فوتبال را به سمت قهقرا بردند.
شهاب‌الدین عزیزی خادم بیست و هفتم فروردین ماه با ثبت شکایت خود از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند برکناری و عزل خود را طبق قوانین موجود غیرقانونی دانست. این شکایت، اما از سوی قاضی پرونده رد شد.
مهدی تاج مدعی شده شکایت عزیزی خادم در قوه قضاییه رد شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد و گفت: حکم تخلیه ساختمان فدراسیون آمده است.
رییس کمیته داوران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تا اواخر فصل آینده منتظر وی ای آر نباشیم!
عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال گفت: ازعنوان رئیس پیشین که برایم استفاده می‌شود متنفرم چون من را در یک روند غیر قانونی برکنار کردند.
عزیزی‌خادم به تاج: تا رای دادگاه تعهد مالی جدید امضا نکن
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، امروز در گفت‌وگویی به دفاع از عملکرد فدراسیون در آن دوره پرداخت.
عزیزی خادم: من رئیس سابق نیستم، رئیس غیرقانونی برکنارشده‌ام
عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: چرا اجازه نداند فدراسیون فوتبالی که خوب کار می‌کرد به فعالیتش ادامه دهد.
شهاب‌الدین عزیزی خادم درباره اتفاقات دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.
عزیزی‌خادم درپاسخ به ارتباط با جادوگر: از او چیزی جز انسانیت و بخشش ندیدم!
عزیزی‌خادم: کی‌روش را نمی‌آوردم اما اسکوچیچ را برکنار می‌کردم
باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت شهاب عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال وام دریافت کرده بود که بنا به دلایلی موفق به پرداخت کامل آن نشده است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
افشای راز کلاهبرداری های مرد اعدامی و مربی بدنسازی
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
آخرین بخت شهاب الدین عزیزی خادم برای بقا در ریاست فدراسیون فوتبال هم نقش بر آب شد
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت
اولین مصاحبه عزیزی خادم بعداز عزل: خنجر زدند
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ