دبیر ستاد ملی جمعیت، جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: میزان گردوغبار تولیدی از مناطق غبارخیز استان اصفهان ۳۶۸ هزار و ۲۸۱ تُن در سال برآورد می‌شود که ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون (ریزگرد) است.
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور نیمی از این عرصه های غبار خیز محسوب می شود.
معاون دبیر ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری با اشاره به اعطای ۸۳۰ هزار وام فرزندآوری گفت: میزان تولد در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۴۰ هزار مورد کمتر شده است.
کرج- دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: چرای مفرط، بیش از حد و غیرمجاز دام به ویژه شتر عامل اصلی غبارخیزی تالاب صالحیه است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد. دریادار علی‌اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.
دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته محیط زیست، پیام محوری، روزشمار و اهداف برگزاری هفته محیط زیست در سال جاری را اعلام کرد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب کلیات ایجاد بنیاد ملی علم ایران در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور خبر داد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد:کلیات سند ملی، دانش‌بنیان و فرهنگی امنیت غذایی نهایی شد و هفته آینده برای تصویب نهایی در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می شود.
تصویری از بنر عجیب تشویق به فرزندآوری در بندر ترکمن در فضای مجازی پربازدید شده است. دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار مورد بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. تعداد طلاق هم در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار مورد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت اسامی روزها و محورهای هفته جوانی جمعیت را اعلام کرد.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
دبیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد نانو با بیان اینکه ۲۴.۷ درصد کل شرکتهای دانش بنیان از نوع شرکت های تولیدی نوع ۲ هستند، گفت: اثرگذاری این شرکت ها در تولید ناخالص داخلی پایین است.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: یک سال از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد، اما هنوز ما تبلیغات لازم را نمی‌بینیم و فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت مورد غفلت قرار گرفته است.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.
به گفته دبیر اجرایی ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک، مراسم امسال روز ملی پارالمپیک با شعار «تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی» برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد ملی جمعیت جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ