نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان - مهاجم تیم فوتبال الزورا عراق رسما به صنعت نفت آبادان پیوست.
آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی‌های فوتبال شده است.
اهواز - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود قرار دارد در دیداری تدارکاتی در شهرکرد تیم فوتبال شاهین لردگان را شکست داد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پالایش نفت آبادان دومین بازی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور را با برد مقابل شهرداری گرگان سپری کرد تا سری نیمه نهایی بین این دو تیم یک بر یک مساوی شود.
دروازه‌بان نفت آبادان در اواسط نیمه دوم با یک دبل سیو فوق‌العاده مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی مهمان استقلال تهران است که یک بازیکن خود را در اختیار ندارد.
تیم نفت آبادان با برتری مقابل مهرام در مجموع پنج دیدار یک چهارم نهایی، به عنوان چهارمین و آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال شد.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
تا ساعت پنج صبح که با صدای آتشبار‌های ضدهوایی ساختمان بیدار شدم، خوابیدم. پس از نماز و صبحانه برای عیادت مجروحان جنگ به بیمارستان شرکت نفت رفتم. دیشب یک شهید و یک مجروح آورده بودند. روحیه بیماران و وضع بیمارستان خوب بود. ساعت هشت و نیم به دیدن فداییان اسلام در هتل آبادان رفتم؛ اکثر مجروحان از نیرو‌های فداییان بودند که بخشی از جبهه ذوالفقاری را اداره می‌کردند. در مجموع آنچه که از رشادت و ایثار مدافعان این جبهه سرنوشت ساز شنیده بودم کمتر از حقایق ملموس صف و میدان در آبادان و خرمشهر است.
وزیر نفت گفت: به عنوان خبر خوب، یک پترو پالایشگاهی ۲۱۰ هزار بشکه‌ای در مجتمع پالایشگاهی آبادان طی چند روز آینده به افتتاح خواهد رسید.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از برتری نیمه اول که داشتیم دیگر نتوانستیم در نیمه دوم بازی کنیم؛ بنابراین بردهای به این شکل که به دست می‌آید نباید از آن خوشحال شد.
آبادان- بازیکن فصل گذشته تیم مس رفسنجان که در ابتدای فصل به تیم صنعت نفت آبادان پیوسته بود به طور توافقی از طلایی پوشان جدا شد.
آبادان - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یک بازیکن جوان عراقی را به تیم خود اضافه کرد.
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
فیروز بدون کسب حتی یک برد از آبادان رفت
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
تغییر سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تساوی این تیم در دیدار خانگی هفته هفتم همراه شد.
آبادان- وزیر آموزش و پرورش گفت: عملیات شکست حصر آبادان که به نام ثامن الائمه نامگذاری شده بود، یک عطیه الهی بود.
آبادان - شیردین بابایف مهاجم اهل کشور تاجیکستان قراردادش را با تیم صنعت نفت آبادان منعقد کرد.
نحوه‌ رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱
یک بازیکن دیگر از آبادان رفت؛ اینبار به آلومینیوم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ