مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسب تک تک امتیاز‌ها اهمیت زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
نام مهدی طارمی در فهرست تابستانی ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله جالوروسی قرار دارد.
به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.
شجاع خلیل‌زاده این روزها با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را زیر نظر کادر پزشکی ایران دنبال می‌کند.
کایل واکر، مدافع سیتی، بعد از پیروزی مقابل رئال مادرید به تشریح نقطه قوت اصلی تیمش پرداخت.
به نظر می‌رسد عده‌ای از این ماجرا‌ها مطلع بوده‌اند و سهام را روی پایین‌ترین قیمت‌ها خریده‌اند و همانجا توقف کرده‌اند. این‌ها هم بازی‌هایی است که گاهی رخ می‌دهد. کاهش اعتماد عمومی به بازار سرمایه، پدیده مثبتی نیست.
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
به نظر می‌رسد که خسرو حیدری وظیفه نگهداری کلاه جالب ریکاردو ساپینتو را برعهده داشته است.
استقلال سا پینتو در هفته‌های اخیر، توانسته بهترین تیم لیگ باشد و خط حمله این تیم هم، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
رامین رضاییان در 32 سالگی و بعد از جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس حالا به اوج فوتبال خود رسیده؛ مدافعی باکیفیت از نظر فنی و البته رفتاری.
رافائل نادال قهرمان 22 گرنداسلم و نفر دوم رنکینگ جهانی درباره هموطن 19 ساله‌‌ و نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهانی اظهارنظر کرد.
رافائل نادال قهرمان ۲۲ گرنداسلم و نفر دوم رنکینگ جهانی درباره هموطن ۱۹ ساله و نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهانی اظهارنظر کرد.
نماینده کرج می‌گوید: ما اگر مطلوب خود را در مسائل اقتصادی در نظر بگیریم، با آن فاصله داریم، ولی نسبت به گذشته خودمان اگر بخواهیم مقایسه کنیم، اوضاع و احوال قابل دفاع است. رفاه موجود در جامعه نسبت به دهه‌های گذشته بسیار بهتر است، ولی این‌قدر از فقر نسبی گفتند که مردم احساس فقر دارند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
منچسترسیتی یکی از اعضای تیم پزشکی‌اش را با نروژ همراه کرده است تا شرایط ارلینگ هالند، ستاره این تیم، را زیر در نظر داشته باشد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ