رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حقوق عمومی، بیت‌المال و دولت سه اصل مشهود در اتهامات متهمان کارکنان دولت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخش مربوط به هزینه های دفتر چرا از فضای مسجد یا مکان‌های عمومی یا از نیروهای داوطلب استفاده نمی‌کنند؟ چطور در ارزش‌های دیگر می‌خواهند برگردند به صدر اما در این فقره "مهریه به نرخ روز"ند؟!
مشاور وزیر ارتباطات: پلتفرم‌های مسدودشده اگر دفاترشان در ایران تاسیس شود و تابع قوانین کشور مبتنی بر حفظ حقوق مردم باشند رفع فیلتر خواهند شد.
یک دکترای حقوق بین الملل مدعی شد که بابت حرکت رونالدو، به دادستانی عمومی شکایت می کند.
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به خطای نرم‌افزاری، متأسفانه پرداخت حقوق اسفند با کسوراتی همراه بوده و به دنبال پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، گفت: استفاده از مواد دخانی در فضای عمومی به نحوی که به سلامت دیگر افراد جامعه لطمه بزند کاملاً ممنوع است.
وزارت کشور از تشکیل کمیته‌ای برای احقاق حقوق متضررین حوادث اخیر خبر داده است که این اقدام می‌تواند منجر به افزایش اعتماد عمومی شود.
سخنگوی وزارت امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
سخنگوی وزرات امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
کانادا یک قطعنامه تکراری دیگر با ادعای سرکوب حقوق اقلیت ها در ایران را به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه داد.
حقوق شهروندی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی زیرمجموعه علوم سیاسی (science Political) قرار می‌گیرد و بیشتر ناظر به حقوق مشارکت شهروندان در اداره امور کشور است و ابعاد متفاوت آن را در بر می‌گیرد و ازاین‌رو به حقوق سیاسی و حقوق عمومی (به معنای اخص) نزدیک می‌شود.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر گفت: حقوق مردم و حمایت از آنان خط قرمز دادستانی است، لذا به‌عنوان مدعی‌العموم اجازه نمی‌دهیم حقوق عامه مردم نقض و یا به حقوق آنان تجاوز شود.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال ۴۰۱ را اعلام کرد.
توضیحات سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی را در خصوص میزان حقوق سربازان در سال ١۴٠١ را مشاهده می‌کنید.
امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.
شهردار منطقه ۱۱ از جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی خبر داد و گفت: در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.
«علاوه بر علم، برخورداری از حلم و صبوری نیز از ضروریات است»؛ این توصیه مهمی بود که رئیس عدلیه خطاب به قضات و کارکنان دادسرای فرهنگ رسانه مطرح کرد و بهره‌مندی از علم در کنار حلم را برای همه قضات به ویژه قضات دادسرای کارکنان ضروری دانست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ