نشست هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و دقایقی پیش قطر به عنوان میزبان جام ملت های 2023 انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
دبیر فدراسیون هندبال اعلام کرد انصراف تیم ملی نوجوانان دختر از مسابقات آسیایی محرومیت و جریمه ای برای ایران در پی نخواهد داشت.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور جواد نصیری برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی تصمیم گیری شد.
نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور تمام اعضا برگزار شد.
استفاده از هوش مصنوعی در قضاوت های تالو مهمترین تصمیم در جریان نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود که با حضور عضو ایرانی آن به صورت آنلاین برگزار شد.
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تهران برای انتخاب سرمربی تیم ملی آغاز شده است.
به احتمال قوی در نشست این هفته هیات رئیسه که قرار است، سه شنبه در تهران برگزار شود دو عضو تاثیر گذار غیبت خواهند داشت.
سه شنبه هفته جاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به منظور انتخاب سرمربی تیم ملی در تهران برگزار می شود.
به مناسبت سالگرد شهدای زمین فوتبال شهر چوار ایلام، نشست هیات رئیسه فدراسیون در این شهر برگزار می شود.
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای گرامیداشت یاد شهدای «چوار» در ایلام برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
در نشست اخیر اعضای هیات رییسه در مورد سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد اما مهران فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال جایگزین فراز فاطمی شد.
در نشست دیروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد و به نظر می رسد این انتخاب مهم به نشست بعدی موکول شد.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
نشست هیئت رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و دقایقی پیش قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های 2023 انتخاب شد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است، در حاشیه این سفر دیداری هم با همتای قطری داشت.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
وحید هاشمیان به عنوان مربی تیم ملی در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه رای داد.
پس از برگزاری نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار می‌شود.
پیرو برگزاری نشست اضطراری اعضای هیات رییسه فدراسیون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار می شود.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
در آخرین نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد چگونگی حضور هواداران در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ