نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای گرامیداشت یاد شهدای «چوار» در ایلام برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبری که با اعلام مهدی تاج طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته بود، به صورت رسمی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب رسید.
سرمربی جدید تیم ملی ایران از ساعت ۱۴ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.
رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتسال به تایلند سفر کردند.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، روز نهم اسفند جلسه‌ای مهم در خصوص تیم ملی برگزار خواهند کرد.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران صورت نگرفت.
موارد مطروحه برای جلسه فردای هیئت رئیسه مشخص شد که بررسی وضعیت نیمکت تیم ملی یکی از آن‌ موارد است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
عضو جنجالی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود برگشتن به چند جلسه، از این مجموعه کنار گذاشته شد.
کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی باقی مانده است.
موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار نشده و مادامی که این نشست برگزار نشود، انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی نخواهد شد، اما یک مربی داخلی گفته می‌شود شانس بالایی در این خصوص دارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل حضور شهره موسوی نایب رئیس بازداشتی فدراسیون در جلسه هیات رئیسه ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان جلسه طولانی مدتی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد توضیحاتی درباره محتوای جلسه ارائه کرد.
فردا دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از زمان ریاست مهدی تاج برگزار می‌شود و مسائل مختلفی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
میرشاد ماجدی پس از اتمام جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که پیش از دیگر اعضا، ساختمان فدراسیون را ترک کرد، در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نسبت به بحث‌های مطرح شده درباره برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نشد.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از مدتها رسمیت یافت و برگزار شد.
اعضای هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مشائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، رنگ‌های قرمز و نارنجی (که معنای آن‌ها «بسیار پرخطر» و «پرخطر» است) که تنها ۵۰ شهرستان کشورمان را در بر گرفته بود، با رشدی سریع به بسیاری از نقاط کشورمان بسط یافته و حالا ۱۴۳ شهرستان کشورمان را در بر گرفته‌اند!
اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ