اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الوحده برای سومین بار متوالی موفق شد تا الشباب را شکست بدهد.
مسئله‌ای که تا چند ماه قبل به شوخی شبیه بود، حالا به واقعیت نزدیک شده است؛ حضور قهرمان لیگ عربستان در لیگ قهرمانان.
نیمار، ستاره تازه وارد الهلال، تاکید کرد که آمده تا در این تیم تاریخ ساز شود.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
استیون جرارد با ویلفرید زاها رودررو صحبت کرده تا او را راضی کند به باشگاه الاتفاق عربستان ملحق شود.
زنگ خطر در سویا به صدا درآمده است. تیم‌های عربستانی آماده می‌شوند تا ستاره‌های قهرمان لیگ اروپا را از چنگ این تیم خارج کنند.
دنی درینک واتر، بازیکن سابق چلسی، می‌گوید تمایل دارد تا پیشنهادات از عربستان سعودی را بشنود.
باشگاه الاتفاق در اولین گام بعد از جلب رضایت با جرارد در تلاش است تا دو ستاره لیگ برتری را جذب کند.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
باشگاه الهلال پیشنهاد جذابی را به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، ارائه کرده تا او را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.
باشگاه الاهلی قصد دارد تا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید را با پیشنهادی وسوسه کننده به خدمت بگیرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از دیگر ستاره های دنیای فوتبال دعوت کرد تا به عربستان بیایند.
الاتحاد نتوانست مقابل الهلال به برتری برسد تا سرنوشت قهرمان لیگ عربستان همچنان نامشخص بماند.
چهار بازیکن خارجی الهلال عربستان امروز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز ژاپن ماموریت حساسی خواهند داشت.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
عربستان سعودی جذب 50 بازیکن مطرح را تا قبل از جام جهانی 2030 زیر نظر گرفته است.
الهلال پس از انجام دو تورنمنت بین‌المللی به لیگ عربستان بازمی‌گردد تا به کورس قهرمانی برگردد و این در شرایطی است که درخشش رونالدو توجه جهانی را به این لیگ جلب کرده است.
کریستیانو رونالدو که دیشب برای تیم جدیدش النصر در لیگ عربستان 4 گل به ثمر رساند تا به رکورد 500 گل زده در لیگهای باشگاهی برسد می‌گوید از رسیدن به این رکورد احساس غرور می‌کند.
کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
کریستیانو رونالدو در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
دولت عربستان در تلاش است تا کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس را هم به لیگ فوتبال این کشور منتقل کند.
شیمون مارسینیاک قرار است تا دیدار الاتحاد و الشباب در لیگ عربستان را سوت بزند.
دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌های عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ