دنی درینک واتر، بازیکن سابق چلسی، می‌گوید تمایل دارد تا پیشنهادات از عربستان سعودی را بشنود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی گلیج معتقد است کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران نیز باید حواله خودرو دریافت کنند.
مدیرعامل نساجی می گوید که مسئولین باید کمک کنند تا تیم های ایرانی برابر رقبایی که امثال رونالدو را در اختیار دارند، قد علم کنند.
ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین می‌تواند به پیشرفت قهرمان بوندسلیگا کمک‌ کند.
بازار داغ نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس رسید تا قهرمان فصل گذشته با انواع و اقسام اتفاقات روبرو شود.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
هواداران استقلال همچنان به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اتهام وارد کردند و آن را ناپاک دانستند.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک ۱۹۸۰ مسکو را به او بازگردانند.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک 1980 مسکو را به او بازگردانند.
فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، نسبت به بیانیه‌نویسی و موضع برخی از باشگاه‌ها علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.
پاکو خمس می‌گوید ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده باید از زمین چمن باکیفیتی برخوردار باشد تا تراکتور در حضور هوادارانش با زمین مناسب به مصاف حریف برود.
قهرمان وزنه‌برداری جهان به احتمال کمک دولت برای پرداخت بدهی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
فدراسیون‌های کاراته و انجمن‌های ورزشی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست جذب مربی خارجی داشتند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.
با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت کمیته فنی دو آزادکار ملی پوش کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف شدند.
سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.
سنگال در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از ویژه‌ترین انتخاب‌های ممکن را برای اقامت خود در قطر داشته است.
مدیران و مربیان چند تیم دسته اولی در تماس با سازمان لیگ خواهان نمونه گیری دوپینگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شده اند.
فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
قهرمان بوکس سنگین وزن جهان برای بازگشت به میادین و مبارزه با بوکسور اوکراینی، درخواستی نجومی داشته است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ