وزارت ارتباطات می گوید که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک کوتاه که با دستور قضائی اعمال شده بود، برطرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت‌ها است.
جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر تخصصی وزارت ارتباطات بر بازگشایی گوگل پلی است.
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
خرامید رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:سکوهای گپ، آیگپ، سروش پلاس و شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا هم از ساعت‌های گذشته کار خود را طبق روال انجام می‌دهند.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره ادعای قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور تأکید کرد: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی، چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می‌کند و تاکنون دراین‌ارتباط نه چیزی تصویب و نه ابلاغ شده است.»
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
زارع‌پور گفته برای فیلتر کردن هر سایت معمولی، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیر نهایی است و وزارت ارتباطات تنها یک عضو این کمیته است
وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
وزارت ارتباطات اعلام کرد که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک برطرف شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید اختلال در ارائه سرویس‌های اینستاگرام گفت: علت اختلال اینستاگرام در ایران قطع لینک اختصاصی وزارت ارتباطات بود.
برخی کاربران اینستاگرام در ایران می‌گویند دسترسی به این شبکه اجتماعی به سختی امکان‌پذیر است. به نظر می‌رسد با استفاده از فیلترشکن مشکل حل می‌شود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ