پلیس فرانسه برای متفرق کردن معترضان مردمی ده ها هزار نفری از اسپری فلفل، باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها می‌ریختند و با کودتاچیان مقابله می‌کردند حتی به بهای کشته و مجروح شدن عده‌ای، آن‌هم در شرایط مساعدی که شاه از ایران فرار کرده بود و دربار در ضعیف‌ترین جایگاه خود به‌سر می‌برد؛ آیا مردم نمی‌توانستند کودتاچیان را سرکوب و اراده خود را حاکم کنند؟ چه وقایع و حوادث و عملکرد‌هایی مردم را برای حضور در صحنه بی‌انگیزه کرد؟ چه شد که مردم عمدتاً به نظاره‌گران منفعل در آن روز بدل شدند؟ آیا آن انفعال مردمی حاصل نقطه‌ضعف‌های تاریخی و جمعی ما ایرانیان در مقاطع تعیین‌کننده است یا محصول روشن‌بینی و عقل جمعی مردم ما در حوادث تاریخی است؟
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
سرکوب هواداران معترض استقلال بوسیله لات‌ها
همزمان با روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق غیر قانونی موادمخدر، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار سرکوب قاچاقچیان و تخصیص مجدد منابع برای درمان شد.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد. جشن و سروری که در اوکراین برگزار شده نشان دهنده این است که جنگ اولیه برای واگنر ها چقدر نفرت انگیز بود و چقدر امیدوار هستند که با این شورش شاید آقای پوتین ضعیف شود و یا بساط اش جمع شود.
اهالی سوری بلندی‌های جولان اشغالی که در اعتراض به نصب توربین‌های بادی به خیابان‌ آمده بودند، با سرکوب شدید و وحشیانه نظامیان صهیونیست روبرو شدند.
تسلا فکر می‌کرد که می‌تواند آنچه که "انرژی کیهانی" می‌نامید و معتقد بود که در جو وجود دارد را جمع‌آوری و مهار کند. در این میان یک تئوری توطئه طولانی مدت و رد شده وجود دارد که تسلا موفق شده بود تا راهی برای تولید این انرژی رایگان و نامحدود ایجاد کند، ولی دولت این اطلاعات را سرکوب کرد؛ چرا که می‌توانسته باعث تحول صنعت و جامعه شود.
رئیس انجمن مس ایران گفت:مدل سیاست گذاری اعلامی از سوی برخی افراد به منظور دلار زدایی به توزیع رانت، کاهش تولید و صادرات و حتی ارز آوری کشور منجر خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه با دعوت از دولت فرانسه به رعایت حقوق بشر گفت: سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را قویاً محکوم می‌کنیم.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
بر اساس اظهارات سخنگوی انجمن تایر، تولید و توزیع تایر طبق روال گذشته ادامه دارد؛ اما عده‌ای به علت تفاوت شدید قیمت در دو سوی مرز، تایرهای دولتی را به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
بهارستان- رئیس کل دادگستری کل استان تهران با بیان این که سرکوب داعش توسط سپاه سبب ایجاد امنیت در جهان شد، اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را سخیف و مذبوحانه دانست.
یک جنبش عراقی اعلام کرد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شرکت انگلیسی سیرکو در جنایت فرودگاه بغداد نقش داشته است.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
محبی‌نیا گفت: عاجزانه خواهش می‌کنم، نسبت به افرادی که دستگیر شدند مدارا کرده و با روحیه پدرانه با آنان برخورد کنند. آن‌هایی که خارج از جامعه ایران هستند، دلشان می‌خواهد رادیکالیسم در حل مسائل اجتماعی و سیاسی شدت بگیرد و اینکه اقلیتی از افراد درون قدرت، عقده سرکوب و آزار و اذیت مردم را دارند.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ