سخنگوی وزارت امور خارجه سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
سرکوب هواداران معترض استقلال بوسیله لات‌ها
همزمان با روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق غیر قانونی موادمخدر، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار سرکوب قاچاقچیان و تخصیص مجدد منابع برای درمان شد.
در پی تظاهرات صهیونیست‌های ناراضی، پلیس رژیم صهیونیستی با برخورد خشونت‌آمیز، معترضان را به شدت سرکوب کرد.
رئیس انجمن مس ایران گفت:مدل سیاست گذاری اعلامی از سوی برخی افراد به منظور دلار زدایی به توزیع رانت، کاهش تولید و صادرات و حتی ارز آوری کشور منجر خواهد شد.
هزاران نفر در تل آویو علیه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند و گزارش های اولیه از برخورد پلیس با معترضان خبر می دهند.
وزیر امور خارجه با دعوت از دولت فرانسه به رعایت حقوق بشر گفت: سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم فرانسه را قویاً محکوم می‌کنیم.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.
بهارستان- رئیس کل دادگستری کل استان تهران با بیان این که سرکوب داعش توسط سپاه سبب ایجاد امنیت در جهان شد، اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را سخیف و مذبوحانه دانست.
منابع خبری از اقدام پلیس و نیروهای امنیتی آلمان در بکارگیری ماشین آب پاش، باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات فعالان محیط زیست در روستای «لوتزیرات» خبر دادند.
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
چندی پیش نیز ریشی سوناک، نخست وزیر جدید انگلیس در گفت‌وگویی با اشاره به فوت مهسا امینی و دخالت در امور داخلی ایران مدعی شده بود که معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می کنند و سرکوب می شوند و اوضاع در ایران پیچیده شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، افزود: آنها از یک‌سو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری‌های نژادی سابقه داشته، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می‌پردازند.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.
نیروهای پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان از گاز اشک‌آور استفاده و شماری از آنها را بازداشت کردند.
پلیس فرانسه برای متفرق کردن معترضان مردمی ده ها هزار نفری از اسپری فلفل، باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در همسویی آشکار با اشغالگران، تظاهرات فلسطینی ها را در الخلیل سرکوب کردند.
تظاهرات دانشجویان دختر دانشگاه هرات در اعتراض به نسل کشی شیعیان هزاره توسط جنگجویان طالبان سرکوب شد.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ