پس از گذشت بیش از ۵ سال از توقف نماد آکنتور، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشایی نماد شنیده می‌شد، اما امروز ۲۲ اسفندماه خبر‌های جدیدی از این نماد شنیده شد که در مطلب زیر به جزییات این خبر می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مجمع سالیانه گروه بهمن، سهامداران بهمن به ایجاد سود پایدار رای مثبت دادند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با نگاهی به سبد شرکت های بورسی سهام عدالت می‌توان دریافت که افزایش نرخ خوراک و سوخت پتروشیمی بر سود سالیانه سهام عدالت موثر خواهد بود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: در دوره قبلی افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند زیان بیشتری را از نسبت به سایر سهامداران متحمل شده اند.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سه سهم شستا، فملی و دکوثر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این سه سهم در روزهای آینده بورس است.
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند، همچنین نماد فارس از زمان واریز سود سهامداران خبر داد.
جلسه هم‌فکری مدیران ارشد سازمان بورس و صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در راستای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در اسرع وقت، برگزار شد.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت با حضور اعضا برگزار شد.
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط فعلی این فدراسیون برگزار می‌شود.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۹۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
اپل واچ به تازگی توانسته با شناسایی یک تومور نادر قلبی، جان انسان دیگری را نجات دهد.
سخنگوی طالبان با تایید حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به یک منزل مسکونی در کابل، این اقدام را محکوم و آن را خلاف توافقنامه دوحه خواند.
اکبر جوجه یکی از غذاهای خوشمزه و مشهور ایرانی است که اصالت آن به شمال کشور باز می‌گردد. هنگام تهیه اکبر جوجه از روش خاصی برای مزه‌دار کردن و پخت مرغ استفاده می‌شود که طعم آن را بسیار متفاوت می‌کند.
چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمک کننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌ها در کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک و شیرخشت، بادرنجبویه و ... اثر می‌بخشد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، طبقه بندی و رنگ بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس را تغییر داد.
روز گذشته ۲ بهمن ۱۴۰۰ نماد‌های گروه پالایشی عملکرد خوبی را داشتند و در ابتدای بازار با سبزپوشی خود توانستند یکی از عوامل صعودی شدن بازار شوند. در گفتگو با شهیر محمدنیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که روند خوب پالایشی‌ها ادامه خواهد یافت؟
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حداکثر افتی که در بدبینانه ترین حالت ممکن میتوان برای بازار سرمایه در نظر گرفت به طور متوسط پنج تا ۱۰ درصد است.
معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای احیای واحدهای اقتصادی در ۱۴۰۱ گفت: بازار سرمایه باید یکی از امن‌ترین بخش‌ها برای سرمایه‌گذاری در کشور باشد.
مدیرعامل فرابوس ایران گفت: بهتر است سهامداران اقدام به خرید سهام شرکتی کنند که دارای روند سودآوری مشخص هستند.
به عقیده یه کارشناس بازار بورس، در حال حاضر بازار سرمایه شرایط مساعدی برای رشد دارد و همه‌ چیز برای صعود فراهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ