نظامیان صهیونیست ظهر امروز دو جوان فلسطینی را به بهانه ارتباط با جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در النقب بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی از بازداشت دستکم دو هزار فلسطینی در قدس اشغالی از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ویرانی‌های شدید در شهر جنین پس از دو روز عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در دو زندان مجدو و ریمون حمله ور شدند.
صهیونیست ها خانه دو شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی دو صهیونیست زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی دو صهیونیست زخمی شدند.
دو مورخ دانشگاه عبری قدس اشغالی در مقاله‌ای فاش کردند که رژیم صهیونیستی در جریان پاک‌سازی قومی حد فاصل سال‌های ۱۹۴۷ و ۱۹۸۴، از سلاح‌های بیولوژیکی علیه فلسطینی‌ها استفاده کرده است.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درخواست رژیم صهیونیستی برای مسلح شدن شهرک نشینان به ویژه در قدس اشغالی خبر دادند.
حداقل دو نظامی رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با گروه‌های فلسطینی در شمال رام الله زخمی شدند.
با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته منزل دو اسیر فلسطینی را در شمال کرانه باختری تخریب کردند.
هکرهای طرفدار فلسطین می‌گویند که وب سایت‌های دو بندر اصلی رژیم اسرائیل را نابود کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ