فتح‌الله زاده می‌گوید بازنشسته نیست و همیشه آماده منفجر کردن بمب نقل و انتقالاتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
گربه‌ها اغلب به عنوان موجودات حمایتی شناخته نمی‌شوند و معمولا هر کاری را که دل‌شان بخواهند انجام می‌دهند.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
استیون برخهاوس، هافبک آژاکس، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل اف‌سی توئنته با یکی از هواداران این تیم درگیر شد و با مشت به صورت او کوبید.
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
مهاجم جوان پرسپوليس از تمرکز تیمش برای دستیابی به دومین عنوان قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.
آیا دیگران حق ندارند دلشان خون شود ؟ یا اهمیتی به خون دل آنان نمی دهید ؟
محمد مهاجری نوشت: دل بستن به مجیزگویان و متملقانی که در تاروپود بعضی دستگاه‌ها حضور دارند، نه سکه و دلار را ارزان می‌کند، نه تورم را پایین می‌آورد، نه اشتغال ایجاد می‌کند، نه تحریم‌ها را از بین می‌برد، بلکه تنها کارکردش این است که حس خودشیفتگی را در مسوولان افزایش می‌دهد.
دلانگ می‌گوید: ویروس‌ها از مواد بسیار خوبی تشکیل شده‌اند: اسیدهای نوکلئیک، مقدار زیادی نیتروژن و فسفر در ویروس‌ها وجود دارد. همه موجودات دلشان می‌خواهد این ترکیبات را مصرف کنند. بسیاری از ارگانیسم‌ها هر چیزی را که به دست بیاورند می‌خورند. مطمئناً موجوداتی وجود دارند که آموخته‌اند چگونه این مواد خام واقعا خوب را بخورد.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
رسانه‌های شیلی به تمسخر حذف اکوادور از جام جهانی مشغول هستند. شیلی مدعی بود اکوادور در راه صعود به جام جهانی قطر تخلف کرده و باید از این تورنمنت حذف بشود.
در ادوار مختلف جام جهانی برخی بازیکنان بزرگ پنالتی حساس را از دست داده اند و برخی تیم ها هم در ضربات پنالتی داغ بزرگی بر دلشان باقی مانده است.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
جمهوری اسلامی نوشت: ما هم مهسا را دختر ایران می‌دانیم. به سوگش عزادار شدیم. دل‌مان برایش سوخت، اما در سوگ آرمان هم آتش به دل داریم. آیا کسی به ما تسلیت می‌دهد؟ باشد و باشید و باشیم تا ببینیم چه خواهند کشید آنانی که «پسرِ ایران» را کشتند!
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری می گوید: نشست‌هایی که می‌گذاریم برای این است که دل‌مان می‌خواهد با گفت‌وگو و با شنیدن نظرات مختلف بهترین راه‌حل را برای این مسائل پیدا کنیم. اما همه این موارد مربوط به تصمیم‌گیری ما نیست و بسته به ارگان‌های مختلفی است که هر کدام وظیفه خاصی را در قبال قانون دارند.
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فوتبالیستی جز اینکه صلاح فدراسیون و فوتبال را بخواهد نداریم. همه دلشان می‌سوزد، ولی شاید بیانشان برای این دلسوزی فرق می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ