دلانگ می‌گوید: ویروس‌ها از مواد بسیار خوبی تشکیل شده‌اند: اسیدهای نوکلئیک، مقدار زیادی نیتروژن و فسفر در ویروس‌ها وجود دارد. همه موجودات دلشان می‌خواهد این ترکیبات را مصرف کنند. بسیاری از ارگانیسم‌ها هر چیزی را که به دست بیاورند می‌خورند. مطمئناً موجوداتی وجود دارند که آموخته‌اند چگونه این مواد خام واقعا خوب را بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
اولین غار عمودی عمیق ایران، غار پراو در کرمانشاه است که بیش از ۷۵۰ متر عمق دارد و توسط یک گروه انگلیسی در نوردیده شد.
الان بیش از پنجاه سال از اولین کاوش‌ها در زیر ساختمان کلیسای شهر استاوانگر نروژ می‌گذرد، اما هنوز هم بقایای جالب توجهی در این سایت تاریخی کشف می‌شوند.
زمانی که این ارابه کشف شد، خیلی‌ها به خاطر شکل منحصر به فرد و خارق‌العاده‌اش، نام «لامبورگینی عهد باستان» را روی آن گذاشتند.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
بسیاری از جانوران دریای سفید که از رویداد انقراض جان سالم به در بردند و در دوره ی ناما باقی ماندند موجوداتی بزرگ و برگ مانند با نسبت سطح به حجم بالا بودند. این موضوع می تواند نشانه ای از سازگاری این حیوانات برای مقابله با کاهش اکسیژن اقیانوس باشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
اولین جراحی قطع عضو چه زمانی انجام شد؟ به طور کلی، یافته‌ها نشان می‌دهد که برخی از گروه‌های مدرن اولیه انسان در آسیا، دانش و مهارت‌های پزشکی پیشرفته‌ای را در محیط جنگل‌های بارانی استوایی اواخر پلیستوسن به کار می‌بردند.
در یک کشف نسبتاً جدید، بقایای جسمطلد دو اسب سوار در چین پیدا شد که شلوار‌های پرتزییناتی به پا داشتند و گمان می‌رود قدیمی‌ترین شلوار‌هایی هستند که تاکنون پیدا شده اند. این شلوار‌های پشمی در قسمت پا‌ها و کمر به صورت جداگانه ساخته شده و به هم متصل شده و خشتک آن بسیار باز بود که قطعه‌های تجملاتی به آن دوخته شده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به انتشار گزارش یک رسانه آمریکایی درباره کشف اورانیوم غنی شده با خلوص بیش از ۸۰ درصد در ایران واکنش نشان داد.
این مطالعه یکی از اولین تحقیقاتی است که شواهدی از ارتباط بین مدت زمان و زمان بندی نامنظم خواب و تصلب شرایین را ارائه می دهد
در جریان بازی هوادار و ذوب آهن یک اتفاق جالب رخ داد؛ بازیکن جوانی که نسبت فامیلی با مهدی تارتار دارد، مقابل او بازی کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
اکثر نظریه‌های موجود باور دارند که هم‌زیستی آرکی‌ها و باکتری‌ها در حدود دو میلیارد سال پیش منجر به تکامل اولین سلول یوکاریوت شده است.
ناسا اولین بار در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که سردترین نقطه کره زمین را پیدا کرده است و از آن زمان تاکنون این فلات هر سال رکورد سردترین نقطه جهان را به خود اختصاص داده است.
به گفته‌ی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان خمینی شهر و همراهی یگان حفاظت استان موفق شدند شیر ماده‌ای را که در بررسی اولیه کمتر از یکسال سن دارد را در باغ شخصی در خمینی شهر کشف نمایند.
یک مطالعه ژنتیک جدید سرانجام توانست ساختار یک خانواده را در میان نئاندرتال‌ها شناسایی کند.
یک تیم بین المللی از ستاره شناسان اخیرا شواهی را کشف کردند که می‌تواند متعلق به یکی از اولین ستاره‌های کیهان باشد.
من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام هایش را پیدا کردم.
بقایای یک دایناسور زره پوش و دوپا که حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در پاتاگونیای آرژانتین زندگی می‌کرده پیدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ