دختر فوق سنگین ایران در مسابقات وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در رده پنجم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین طلای کاروان ورزشی دانشجویان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد چین را ناهید کیانی به نام خود ثبت کرد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ازبکستان پیروز شد تا برای کسب مقام پنجمی فردا به مصاف قزاقستان برود.
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
صابر چرخی در جایگاه پنجم رقابت بین‌المللی ماراتن قرقیزستان ایستاد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
مدافع ریزنقش آلومینیوم می‌گوید اگر روی او خطا اعلام می‌شد، شاید سپاهان به گل نمی‌رسید.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی در تورنمنت 8 جانبه بلاروس به عنوان پنجمی دست پیدا کرد.
در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک پذیرای صنعت نفت بحران زده است.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
مرتضی محمدخان از بازماندگان انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی و از موسسان حزب اعتدال و توسعه به‌شمار می‌رفت و مسئولیت ریاست کل گمرک را در دولت پنجم و وزارت اقتصاد را در دولت ششم برعهده داشت.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
پنچری دوچرخه فرانک پرتوآذر مانع از کسب مدال این ورزشکار باسابقه شد تا وی به عنوان پنجمی آسیا بسنده کند.
پنچری دوچرخه فرانک پرتوآذر مانع از کسب مدال این ورزشکار باسابقه شد تا وی به عنوان پنجمی آسیا بسنده کند.
فاطمه یوسفی با عنوان پنجمی آسیا به کار خود در دسته 87+ کیلوگرم پایان داد.
در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی چهار تیم حذف شده اعلام شد.
تیم منتخب دراگون‌بوت مردان ایران درفینال مسافت ۵۰۰ متر قهرمانی جهان پنجم شد.
پنجمی جوانان ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا
غلامرضا مومنی مقدم از کسب رتبه پنجمی با تیم ملی جوانان راضی به نظر می رسد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
صرافی‌های بانکی باید ملزم باشند به عنوان نخستین صرافی ها، دستور بانک مرکزی را اجرا کنند، ولی تک تک صرافی‌های بانکی را نگاه کنیم، حتی یکی از این صرافی‌ها ننوشته است به نرخ توافقی می‌خرند؛ بنابراین، در این بخش شاهد ضعف نظارتی بر صرافی‌های بانکی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ