اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
پرونده رقابت های سوپرلیگ بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد.
زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.
پرونده مسابقات تنیس غرب آسیا با کسب عنوان نخست نمایندگان ایران در دو بخش پسران و دختران بسته شد.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت گفته مسمومیت دختران دانش‌آموز قم عمدی بوده است که باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
نماینده مردم قم در مجلس از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست تا به پرونده مسمومیت دختران دانش‌آموز قم ورود کنند.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
صالح نیکبخت وکیل پرونده مهسا امینی گفت: اگر برای مهسا اتفاقی افتاده باشد یا داخل ون بوده یا در سالن وزرا. طبیعتا، چون تعداد شاهدان ساختمان وزرا بسیار زیاد است، احتمال اینکه واقعه‌ای در آنجا رخ داده باشد، پایین است و اگر اتفاقی افتاده باشد، باید در داخل ون رخ داده باشد. در این میان خانواده مهسا مدعی هستند برای دخترشان در داخل ون اتفاقی رخ داده است. هر ون گشت ارشاد دو مأمور مرد دارد و دو مأمور زن. به همراه راننده ون، پنج نفر از نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی در داخل ون حضور دارند.
پرونده چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بسته شد.
روز ۲۳ مراد برای ۶۱ دختر دانش‌آموز شیرازی که قطعا از علاقمندان واقعی موسیقی محسوب می‌شوند، روز تلخی بود. آن‌ها درحالی که برای رشته موسیقی در هنرستان شهید کامیاب شهر شیراز ثبت‌نام کرده و مشتاق شروع سال تحصیلی بودند، با پیامی یک خطی مواجه شدند: پذیرش این رشته منتفی شده و برای دریافت پرونده تحصیلی به مدرسه مراجعه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ