جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم با حضور اعضا برگزار و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
سرپرست مدیرعاملی استقلال، امروز در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای اصلاح و بررسی آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق برگزار شد.
نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب از سوی مجمع برای بررسی خواسته‌های پیش فصل یحیی گل محمدی برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.
عصر امروز اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با دستورکار انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون برگزار و ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم شد.
عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
اولین جلسه شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت با هدف تعیین مأموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه برگزار شد.
اولین جلسه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور میرشاد ماجدی برگزار شد.
استیون ژانگ، مالک باشگاه اینتر در اولین جلسه دادگاه میلان در اختلاف بدهی با بانک چینی شرکت خواهد کرد.
اولین جلسه براتی در هیات‌فوتبال؛ دیدار با مدیرکل ورزش تهران
صبح امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد بررسی علل و عوامل تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان می پردازند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان در دستورکار قرار گرفت.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال در سال۱۴۰۲
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی گزارش تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از برگزاری اولین جلسه ارائه کلیات برنامه هفتم توسعه خبر داد.
باشگاه تراکتور از برگزاری جلسه بین هوشنگ نصیرزاده و پاکو خمس خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
با حضور محمدباقر ذوالقدر اولین جلسه مشترک کمیسیون های دبیرخانه در دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بازنگری در سیاست های کلی معدن برگزار شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ