مجید تفرشی، تاریخ پژوه گفت: وقتی با جامعه جهانی ارتباط برقرار نکنید، اف‌ای تی اف را قبول نکنید، وقتی بخواهید با سیاست کره شمالی کره جنوبی بسازید، نتیجه‌اش می‌شود منزوی شدن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی با سابقه فوتبال ایران از کتاب تخصصی‌اش رونمایی می‌کند.
کمپانی مروج با مدیریت مجید ساعدی‌فر، تامین البسه پرسپولیس در فصل جدید را بر عهده گرفته است.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
مجید حسینی با امضای قرارداد دو ساله سرنوشت خود برای فصل آینده را نهایی کرد.
مجید حسینی با انتشار یک استوری، جدایی خود از کایسری اسپور ترکیه را تأیید کرد.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران به دنبال نمایش توانایی‌هایش برای امیر قلعه‌نویی است.
از آنجا که در تهیه ترشی از میوه‌ها و سبزیجات مختلف استفاده می‌شود، نمی‌توان آن را به طور کل بد و مضر دانست. می‌دانیم که میوه و سبزی علاوه بر خواص فوق العاده‌ای که دارند، حاوی فیبر هستند. فیبر‌ها منابع غذایی بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند که عمل سوخت و ساز را در بدن بهبود می‌بخشند و از قبل آن منافع زیادی متوجه سلامتی می‌شود.
مجید انصاری گفت: وقتی پای اقدام و عمل پیش می‌آید کشور قانون و مسئول دارد. اینکه هر کسی صبح از خواب بیدار می‌شود یا هر امام جمعه‌ای که پشت تریبون قرار می‌گیرد به خودش حق بدهد که فرمان عمل و فرمان آتش به اختیار صادر کند، مگر اینجا ملوک الطوایفی است که آقایان به خودشان حق می‌دهند در هر کاری دخالت عملی کنند؟!
مجید تفرشی گفت: در شش ماه اخیر بخاطر مسائل مالی، ریزش مخاطبین، توقع دولت‌های غربی و البته عملکرد دولت ایران، مواضع بی‌سی‌سی فارسی خیلی تند شده بود. در حال حاضر ما شاهد کنش‌گر سیاسی بودن مجریان و کارکنان بی‌بی‌سی فارسی هستیم. این مسئله‌ ایست که در خود بی‌بی‌سی تحمل نمی‌شود
باشگاه کایسری اسپور از مصدومیت مدافع ایرانی خود خبر داد.
مجید تفرشی گفت: برخی از نهاد‌ها نیز تصورشان از مجاهدین دو سه هزار نفر پیرمرد و پیرزن در آلبانی است که پشت کامپیوتر نشسته و فعالیت سایبری دارند؛ در حالی که سازمان مجاهدین خلق با نسل جدید که با پول و اشتراکات سیاسی و ایدئولوژیک به آن وصل شده است، می‌تواند سازمان را به عنوان یک فرقه در حال گسترش احیا کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اینکه FATF در مجمع مطرح شده است یا خیر؟ گفت: خیر متأسفانه بحث FATF در مجمع مطرح نشده است.
دانش‌آموخته‌ی دانشگاه امیرکبیر از زندان آزاد شد.
مجید توکلی با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
علی پروین عزادار برادر شد
رئیس دادگاه از متهم پرسید آیا اظهارات خود و مستندات موجود در پرونده را قبول دارید که متهم پاسخ داد: بله قبول دارم.
مدافع تیم‌ملی فوتبال می‌گوید با اجرای وظایف‌شان می‌توانند انگلیس را شکست دهند.
صبح امروز جلسه شورای عالی بورس برگزار و در این باره تصمیم گیری می شود.
در کشاکش فضای ناآرامی‌های اخیر، مجید تفرشی با حضور در صدا و سیما به نکته‌ای اشاره کرد که جای تامل داشت. این استاد دانشگاه در لابه لای صحبت‌های خود عنوان کرد. «خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.»
مجید تفرشی گفت: وقتی رسانه‌ی ما از صبح تا شب به دستاورد ملی مانند برجام فحش می‌دهد؛ کاری که باید اسراییل، امریکا و دولت‌های عربی کنند، وقتی گاندو می‌سازیم و از قهرمانان ملی جاسوس می‌سازیم و دستگاه امنیتی ایران را فشل و مفلوک و بدبخت و خاک‌برسر ارائه می‌کنیم، توقع داریم دیگران درباره ما چه بگویند؟
مجید تفرشی سه اشتباه حاکمیت را با صراحت در شبکه چهار بیان کرد: جمهوری اسلامی به رضاشاه فحش می‌دهد، اما راهکار رضاخانی را دنبال می‌کند. خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.
رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا برای نمایندگان ایران از امروز آغاز شد که طی آن مجید عسکری به مقام سوم گروه B مسابقات دست یافت.
پس از درخشش در ترکیب کایسری اسپور ترکیه مجید حسینی امیدوار است زیر نظر کارلوس کی‌روش دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ