مربی با سابقه فوتبال ایران از کتاب تخصصی‌اش رونمایی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی مروج با مدیریت مجید ساعدی‌فر، تامین البسه پرسپولیس در فصل جدید را بر عهده گرفته است.
یک استوری جالب درباره مجیدجلالی و انتشارش از جانب خودش در فضای مجازی دستمایه کاربران قرار گرفته است.
مدافع پرخبر استقلال در پنجره نقل و انتقالات از دلیلش برای فسخ قرارداد با استقلال و بازگشت دوباره به این تیم صحبت می‌کند.
امروز دربی ۱۰۱ را در حالی به تماشا خواهیم نشست که به‌دلیل اهمیت این بازی آن هم در فینال جام حذفی حساسیت دوچندانی خواهد داشت.
مطهری پیش از این دستیار اول مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی بوده است و به نظر می‌رسد دستیار اول قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران باشد.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی می‌گوید خدماتی به فولاد خوزستان، سایپا و پیکان ارائه کرده، که مطمئن است هیچ مربی دیگری برای این باشگاه‌ها این کار را انجام نخواهد داد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
در بخش دوم گفتگو با مجید جلالی در مورد روزهایی صحبت می کنیم، که نتایج زحمات مجید جلالی به بار نشست.
در این قسمت از پادکست ورزش‌ سه و همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، به سراغ معلم فوتبال ایران، مجید جلالی رفتیم، کسی که می‌توان گفت یکی از بنیان گذارن علم آنالیز در فوتبال ایران است.
از این انتخاب خوشحالم چون احساس می‌کنم در طول سال‌ها در این زمینه به خیلی از ما ظلم شد و حالا این نگاه در حال ترمیم است.
اختصاصی تابناک: مجید جلالی سرمربی تیم ملی در فیفادی
دو «وحید» این روز‌ها در جریان عدالتخواهی خبرساز شده‌اند؛ وحید اشتری که در آستانه اجرای حکم زندان است و وحید جلیلی که رسانه ملی را تحت مدیریت خود و نیروهایش دارد؛ این گزارش داستان این دو وحید است؛ مرید و مراد دیروز که امروز راه جدایی در پیش گرفتند. نه ماه پیش وقتی وحید اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا در جریان عدالتخواه پسران علیه پدران شوریده‌اند» گفت که «عدالتخواهی با پدرکشی شکل گرفته است».
«جلال» که گویی همسرش باردار نمی‌شد نام فرزندانم را در شناسنامه اش ثبت کرد، ولی بعد از این ماجرا پدر شوهرم متوجه ازدواج مجدد «جلال» شد و زندگی مرا به هم ریخت. او همسرم را از کارش اخراج کرد و دیگر پولی به او نداد تا مرا طلاق بدهد. وقتی اوضاع زندگی ما آشفته شد و همسرم از شدت خماری به خود می‌پیچید، من هم به ناچار طلاق گرفتم تا فرزندانم را بزرگ کنم.
مجید جلالی بعد از نزدیک به 40 سال فعالیت در عرصه مربیگری آرام آرام به مرز بازنشستگی در این حرفه رسیده است.
مجید جلالی با اشاره به سه عملکرد متفاوت شاگردان کی روش در جام جهانی، تیم ملی ایران را شایسته صعود از گروه دانست.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
مجید جلالی در اظهارات اخیر خود حسابی از خجالت تیم های لیگ برتری درآمده و لیگ امسال را یک لیگ ساکن و غیرسازنده نامید.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
مجید جلالی نقل قول هایی را که از او در خصوص سرمربی های خارجی لیگ منتشر شده بود، تکذیب کرد.
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ