در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس خبر داد.
نامه معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس واصل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام وصول شد.
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان معرفی شد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی براساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال می‌گردد، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده اند، نمر‌های مطابق با شیوه نامه مذکور تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
فاضلی‌هریکندی در خصوص ادعای منتشره مبنی بر ممنوعیت ملاقات یا تماس تلفنی متهمان با خانواده‌های خود، بیان کرد: به محض معرفی متهم به زندان کلیه حقوق وی از جمله ملاقات و تماس تلفنی طبق آیین نامه سازمان زندان‌ها برقرار می‌شود و تنها در صورت تصمیم شورای انضباطی زندان، محدودیت‌هایی مطابق مقررات اعمال خواهد شد.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
طبق آیین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی به مدت یک هفته فرصت حضور در کمیسیون‌های تخصصی برای ارایه برنامه‌ها و پاسخ به سوالات را دارد؛ بر این اساس جلسه بررسی صلاحیت بذرپاش یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس نامه معرفی سیدصولت مرتضوی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
نامه معرفی محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه رئیس‌جمهور به مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی کار اعلام وصول شد.
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ