کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست باشگاه‌هایی که موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده‌اند را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
اولین عکس نیمار با پیراهن الهلال / رسمی
پوستر صفحه رسمی AFC و خوشآمدگویی به تیم نساجی برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
۵ خودرو اروپایی وارداتی بازار ایران در مراسمی رسمی رونمایی شدند.
مهدی طارمی به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
روزنامه عکاظ عربستان در خبر بامداد امروز خود مدعی شد که پیشنهاد رسمی الهلال به دست مسی رسیده است.
ژوائو مندس دی آسیس موریرا، پسر رونالدینیو، سرانجام امروز رسما قراردادش با بارسا را امضا کرد و برای جوانان باشگاه به میدان خواهد رفت.
صفحع رسمی فیفا در یک استوری جنجالی به مناسبت افتتاحیه جام خلیج فارس در عراق از واژه جعلی خلیج عربی استفاده کرد.
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
از پوستر رسمی دیدار ایران و آمریکا رونمایی شد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن فعلا اجازه همراهی تیمش را در مسابقات رسمی ندارد.
باشگاه استقلال درخواست خود را برای تغییر محل برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ چهارم آبان به صورت رسمی تقدیم سازمان لیگ کرده و خواهان برگزاری مسابقه در زمینی با کیفیت بهتر شده است.
مسئولان باشگاه پورتو پیشنهاد رسمی خود برای تمدید قرارداد را به ستاره ایرانی و گلزن خود دادند تا با خیال راحت با این بازیکن ایرانی ادامه دهند.
باشگاه هرتابرلین در توئیتر، از علی دایی بازیکن سابق این تیم حمایت کرده است.
مارکوس آلونسو و هکتور بیرین امروز رسما به هواداران بارسلونا معرفی شدند. این دو بازیکن، آخرین خریدهای تابستانی بارسا بودند.
شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست.
مهدی حسن ابراهیمی با حضور در ایران سراغ علی دایی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با اسطوره فوتبال ایران دارد، توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
بازیکنی که با پیراهن باشگاه عکس رسمی گرفته بود، و در تمرینات پیش فصل هم حاضر شد، قراردادش ثبت نشد و از لیست بیرون ماند!
پس از تفاهم دو باشگاه سانتاکلارا و استقلال، این بازیکن ملی‌پوش از روز پنجشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده و در ادامه فصل برای استقلال به میدان می‌رود.
پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به طور رسمی افتتاح شد.
حامد صفری، نویسنده و فعال فضای مجازی تجربه های خود را در راستای دیچیتال مارکتینگ در کتابی به زبان انگلیسی منتشر کرد
کارشناس مسکن معتقد است، دولت به جای توقف پرداخت وام مسکن روستایی با تسهیلات کلانی که منجر به رشد و تولید و اشتغال نمی‌شوند، باید مقابله کند. مقاوم سازی واحد‌های آسیب پذیر اهمیت بسیاری دارد و باید این مهم قبل از وقوع حادثه انجام شود.
یحیی گل‌محمدی ظاهرا در این فصل برخلاف سال‌های گذشته اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان پیدا کرده و از بازیکنان جوان خود در اردو‌ها و تمرین‌های پیش‌فصل بصورت قابل قبولی استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ