داوید اوسپینا در جریان دیدار برابر الشباب، با مصدومیت شدید در رفتگی شانه مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
در شب شکست سنگین رم مقابل آتالانتا، دو بازیکن جالوروسی دچار آسیب دیدگی شدند.
داور فوتبال ایران با انتشار تصاویری از آسیب‌دیدگی شدید خود حین تمرین خبر داد.
سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حادثه‌ای که هنگام ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی اتفاق افتاد، ۱۱ کارگر با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شدند.
دو بازیکن ثابت مس کرمان در دیدار برابر نساجی با آسیب دیدگی مواجه شدند.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های کرانه باختری طی روز جمعه دچار آسیب دیدگی و زخمی شدند.
بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث، حالا منچستری‌ها نگران مصدومیت شدید فن‌دبیک از ناحیه زانو هستند.
الکس تلس و گابریل ژسوس هر دو از آسیب دیدگی زانو رنج می برند که باعث می شود آنها ادامه جام جهانی را از دست بدهند.
حداقل ۹ نفر از ملوانان ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اثر اتش سوزی دچار آسیب دیدگی شدند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس دچار آسیب دیدگی شد.
مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی تیم باشگاهی خود دچار آسیب دیدگی جدی شد تا احتمال حضورش در دیدار با ایران به حداقل برسد.
مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی تیم باشگاهی خود دچار آسیب دیدگی جدی شد تا احتمال حضورش در دیدار با ایران به حداقل برسد.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
مدافعان ایرانی تیم فوتبال آاک به دلیل آسیب دیدگی در هفته نهم لیگ یونان غایب هستند.
رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.
در درگیری های شب گذشته دانشگاه شریف، کسی فوت نکرده است اما تعدادی از دانشجویان، اساتید و نیروهای حراست دانشگاه دچار آسیب دیدگی شدند.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
بازیکن تیم ملی فوتسال تایلند بعد از آسیب دیدگی شدید مقابل ایران، راهی بیمارستان شد.
خبرها حاکی از آن است که فرانک چامیزو، چند ماه قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پا شده، چیزی که طبیعتا سعی در پنهان کردنش داشته است.
اللهیار اسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت آسیب دیده است و زمان زیادی را برای درمان خود نیاز دارد و احتمال دارد الهیار را در جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. وحید امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می‌دهد.
عضو تیم ملی جودو بانوان ایران در جریان رقابتهای این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی آسیب دید و باید در تهران دست آسیب دیده خود را به تیغ جراحان بسپارد.
عضو تیم ملی جودو بانوان ایران در جریان رقابتهای این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی آسیب دید و باید در تهران دست آسیب دیده خود را به تیغ جراحان بسپارد.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ