مراسم تودیع و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار و علی جمادی، جایگزین سعید عمرانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی و اجرایی در میانکاله ادامه دارد، گفت: شواهد نشان می‌دهدسرمایه گذاران پروژه افراد با نفوذی هستند.
اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
تربت حیدریه ـ بخشدار کدکن از افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه خبرداد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه عمرانی با هزینه ۹۴۱ میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری و۴ پروژه کلنگ زنی می‌شود.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: ۵۴ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال درشهرستان تربت حیدریه خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به‌ پایداری آلودگی هوای استان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.
مشهد ـ استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای به شهرداری نیشابور دستور توقف عملیات اجرایی در عرصه باغ تاریخی امین اسلامی را صادر کرد.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
وزیر اقتصاد تأکید کرد: باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود.
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، از اتمام عملیات عمرانی مسیر رفت این قطعه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، از اتمام عملیات عمرانی مسیر رفت این قطعه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به بهانه افتتاح پارکینگ زیرسطحی امیرکبیر در منطقه 14 تهران، عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و برخی پروژه‌های مطرح در این حوزه بررسی شد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من است فعالیت های عمرانی این معاونت ها در معاونت فنی و عمرانی تجمیع شود.
عملیات عمرانی بهسازی و نگهداشت پایانه شهید سروری به مساحت ۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع در راستای تسهیل در عبورو مرور اتوبوس‌های بین شهری و سهولت تردد شهروندان در حال انجام است.
تیم فوتبال مس رفسنجان با شروع فصل جدید برخلاف فصل گذشته دیگر در تهران تمرین نمی‌کند.
اتصال بزرگراه‌هایی نظیر باکری، ستاری و یادگار امام به بزرگراه آزادگان، در کنار کاهش بار ترافیکی رضایت شهروندان را بابت اتصال بزرگراه‌های درون شهری به محورهای برون شهری به دنبال خواهد داشت.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز بودجه عمرانی امسال به شورای برنامه ریزی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ نشده و این موضوع باید از دولت پیگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ