نگاه ژرف مقام معظم رهبری به موضوعات علم، فناوری و دانشگاه راهگشای مشکلات این روزهای دانش و فناوری است و اگر فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند شاهد رشد هرچه بیشتر این حوزه ها خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جهاد دانشگاهی از پیشنهاد این نهاد به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای جذب و نگهداشت نخبگان خبر داد.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: تجربه نخبگان علوم انسانی به استقرار حکمرانی اقتصاد دانش بنیان کمک می‌کند.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ۲۶ پروژه پیشران تعریف شده که قرار است با استفاده از ظرفیت نخبگان اجرایی شود.
مجید کیانپور گفت:از ابتدای سال با برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره‌مندی و جذب نخبگان ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، شرکت را به سمت دانش بنیان برویم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: دریافت راه‌حل‌های قابل اجرا از سوی نخبگان کشور در حوزه‌های اقتصادی می تواند به دولتمردان برای حل چالش های اقتصادی کمک کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:توجه نخبگان به مسائل گوناگون جامعه برای ما اهمیت دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: وطن پرست بودن نخبگان خارج کشور منوط به بازگشت آنها نیست و لازم است از هر روشی برای همکاری با آنها برای حل مسائل کشور بهره ببریم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت:به لطف خدا و همت سازمان امور استخدامی و بنیاد ملی نخبگان، جریان ورود و جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی آغاز شد و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: معتقدیم تنها راهی که می‌توان کشور را اصلاح کرد، ارتقا داد و ایران را بالنده کرد، این است که از نخبگان در حکمرانی و مدیریت استفاده شود.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
رئیس جمهور در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رفع موانع و مشکلات دانش بنیانها در دستور کار کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
کاربردی‌سازی دستاوردهای پژوهشی و دانشی کشور که یکی از ارزش های افزورده فراموش شده در کشور است با اجرایی شدن قانون جهش تولید دانش‌بنیان محقق خواهد شد.
سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی گفت: اولویت‌های فناورانه بخش کشاورزی ظرف ۳ ماه آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جامعه نخبگان و ایده‌پردازان اعلام می‌شود.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه نانو گفت:جذب دانش‌آموختگان و افراد نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در بخش تحقیق و توسعه از اهداف این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ