نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اجرای برنامه طرح توسعه شرکت گفت: با راه اندازی خطوط تولید رنگ 1 و 2 ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد، گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزات صمت است.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
افزایش ۷۰۵۴ مگاوات به توان تولید برق کشور در حوزه حرارتی و تجدیدپذیردر راستای تحقق اهداف وزارت نیرو ونتایج اقدامات دولت سیزدهم درزمینه مدیریت وکاهش ناترازی دربخش تولید و تقاضای برق بوده است.
افزایش ظرفیت تولید نفت یکی از مسائلی است که همواره موافقان و مخالفانی را به دنبال داشته، اکنون در دولت سیزدهم تلاش بر آن است که ظرفیت تولید نفت را به ۶ میلیون بشکه در روز برساند.
توزیع روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱، فلر های پالایشگاه هویزه به زودی خاموش می شوند و ... از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۱۴۷۸ مگاوات نیروگاه حرارتی صنایع تا اوج مصرف برق در سال جدید وارد مدار می‌شود.
خجسته مهر باتاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی گفت:چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گازبه مقدار ۱۴۲ میلیارد مترمکعب افزایش خواهد یافت.
مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از افزایش ظرفیت تولید گاز در این پالایشگاه از میدان گازی کیش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو با اشاره به این که در ۱۶ بهمن ماه، شمارگان تولید قطعات پرسی و انواع موتور در معاونت تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو از تولید سال ۱۴۰۰ عبور کرده، گفت: این دستاورد مهم هم زمان با ایام مبارک دهه فجر و در راستای دست یابی به اهداف افزایش ظرفیت تولید این خودروساز صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت ۵۰۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز تا سال ۱۴۰۸ خبر داد
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو، از افزایش ظرفیت تولید اکسل خودروی تارا در این مجموعه صنعتی خبر داد.
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
با تجهیز و توسعه خط تولید ایران‌خودرو خراسان، تا پایان سال، ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در این شرکت افزایش می‌یابد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر، ظرفیت تولید نان در این شهرستان افزایش یافته و تمهیدات ویژه برای تامین نان زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ