دور جدیدی از اعتراضات شبانه در فرانسه با وجود محدودیت‌های سخت پلیسی همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود معترضان مراکز تجاری، مغازه‌ها و حتی اماکن دولتی را غارت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
یک بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به تیم دربندی‌خان عراق پیوست.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در آخرین دیدار دوستانه خود مقابل اردن به پیروزی رسید.
ظاهرا نظر جواد نکونام درباره عارف غلامی تا حدی تغییر کرده و احتمال تمدید قرارداد این مدافع با آبی‌پوشان وجود دارد.
رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی گفت: چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور برگزار می‌شود.
بعد از جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، این باشگاه باید یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد باشگاه پاری سن ژرمن چهارمین قرارداد خود در تابستان جاری را نیز نهایی کرده است.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
به رغم صدور فرمان منع رفت و آمد از سوی جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه، خیابان های این کشور دیشب در چهارمین شب اعتراضات شاهد شعله های خشم و خشونت بود.
در چهارمین شب اعتراضات فرانسه، مارسی در جنوب این کشور کانون اعتراضات بوده است.
تیم ملی اروگوئه با پیروزی در آخرین دقایق فینال جام جهانی جوانان به عنوان قهرمانی رقابت های جوانان جهان دست پیدا کرد.
مراسم شب سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با حضور رئیس جمهور
کیلیان امباپه برای چهارمین مرتبه متوالی عنوان بهترین بازیکن لیگ یک را به دست آورد.
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
یک شناگر زن ایرانی با شکستن چهارمین رکورد و در عین حال به چالش کشیدن تابوها، به موفقیت قابل توجهی دست یافت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
ادی سایمون، مهاجم باشگاه والتون شب گذشته برای چهارمین بازی متوالی هت‌تریک کرده و تاریخ‌ساز شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
همزمان با شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را علی قائم‌مقامی برعهده دارد، چهارمین همکاری پوراحمد بعد از «شب یلدا»، «کفش‌هایم کو؟» و «تیغ و ترمه» با این تهیه‌کننده سینما است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ