فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
برای نخستین بار در کشور یک شرکت دانش بنیان در کشور موفق به ساخت پهپادهای ویژه برای پایش آنلاین مزارع کشاورزی و اطفا حریق شد.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از سوی تهران و مسکو رد شده است. مسکو تاکید کرده است که از پهپادهای ساخت داخل در این جنگ استفاده می‌کند.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.
ژنرال مایکل اریک کوریلا رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در راستای پروژه‌های ایران هراسی آمریکایی‌ها با طرح این ادعا که ایرانی‌ها در حال ساخت پهپاد‌های پیشرفته‌تر و بزرگتری هستند که برد پروازی بالاتری دارند و قادر به حمل محموله‌های جنگی هستند، افزود: نگاه ما امروز به این پهپاد‌ها همانگونه است که در جنگ‌های عراق و افغانستان به بمب‌های کنار جاده‌ای داشتیم.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
بررسی های مقامات روسیه حاکی از آن است که اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت آمریکا مناطقی از روسیه را هدف قرار داده است.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
دوشنبه ادعای دیمیتری گوردون روزنامه نگار اوکراینی مبنی بر ساخت پهپاد ایرانی در خاک تاجیکستان را برای استفاده در جنگ اوکراین تکذیب کرد.
شرکت های دفاعی فرانسه و آمریکا از جدیدترین نسخه برجک اسلحه خودکار RAPIDFire در نمایشگاه دفاع دریایی Euronaval ۲۰۲۲ در پاریس رونمایی کردند.
در ادامه اتهام‌زنی‌های بی‌اساس مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در اوکراین، دبیرکل ناتو گفت این ائتلاف از همه کشورها از جمله ایران می‌خواهد از جنگ روسیه حمایت نکنند.
پولیانسکی بیان کرد: ما صنعت پهپادسازی خودمان را داریم که چیز‌های مورد نیازمان در این جنگ را برایمان می‌سازد و این‌ها تماما اتهامات همکاران غربی ما هستند.
ساخت تجهیزات پیشرفته‌ی موشکی و پهپادی که چند سال پیش از این وقتی که عکسهایش منتشر میشد، میگفتند این فتوشاپ است. حالا میگویند که پهپاد‌های ایرانی خیلی خطرناک است. چرا به فلان کس میفروشید، به فلان کس میدهید.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.
سخنگوی کاخ سفید درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین تهران را متهم به عدم صداقت کرد و مدعی شد ایران همچنان در این باره دروغ می‌گوید.
وزیر خارجه اوکراین به بهانه واهی استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ساخت ایران در نبرد علیه کی‌ یف، خواستار تحریم تهران شد.
اوکراین مدعی شده در سه هفته گذشته روسیه با پهپاد‌های شاهد-۱۳۶ ساخت ایران مناطقی از این کشور را هدف قرار داده، اما حمله به بیلا تسرکوا به مراتب نزدیک‌ترین حمله به کی‌یف بود.
مقامات اسکاتلندی در استفاده از پهپادها برای بررسی و کنترل کانال‌های فاضلاب پیشگام شدند.
این ادعاها درحالی بیان می‌شود که پیشتر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ارتش روسیه در مرداد ماه پهپادهای ساخت ایران را برای استفاده در میدان نبرد در اوکراین تحویل گرفته است.
طراحی و ساخت موتور الکتریکی طراحی و ساخت موتور الکتریکی محوری با کاربرد در پهپاد کشاورزی با هدف بهینه سازی و افزایش بهره‌وری مولتی روتورهایی با وزن محموله بالای ۲۰ کیلوگرم در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت بایکار ماکینا از آغاز روند ساخت کارخانه تولید پهپادهای بیرقدار در اراضی اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ