مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور بهترین بازیکن هفته لیگ یک ترکیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
اگر پوست چربی دارید، شاید حمام کردن بهترین راه برای داشتن یک پوست مات به نظر برسد، اما در حقیقت، برعکس است. مواد شیمیایی مضر درون صابون می‌تواند پوست را خشک کند، امری که باعث می‌شود غدد چربی سبوم بیشتری تولید کنند.
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
گوجه‌فرنگی با بیش از ۹۵ درصد آب، یکی از بهترین خوراکی‌ها برای تامین آب بدن است. همچنین مقدار کالری کم نیز باعث می‌شود تا به مقدار فراوان در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
، محققان دریافتند که هرچند دیگر بافت‌های مو، پوست سر را در برابر تشعشعات مضر خورشید محافظت می‌کنند، اما این مو‌های فر است که بهترین عایق و محافظ را در برابر اشعه خورشید ایجاد می‌کند.
معروف‌ترین غذای بدون ماهی گیلان زمین. همراه با کته و همین‌طور در کنار دیگر غذاها سرو می‌شود. بسیار مفید برای جهاز هاضمه و شادابی پوست.
تمام محتوای موهیتو از اجزای طبیعی تشکیل شده است و علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به مقابله با سرطان کمک می‌کند. آبلیموی موجود در این شربت نیز با دارا بودن ویتامین C منجر به تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود. از دیگر خواص این نوشیدنی خوشمزه می‌توان به حفظ سلامت دستگاه گوارش، سلامت پوست و از بین بردن بوی بد دهان اشاره کرد. در ادامه قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
پوست ما با چالش‌های زیادی مواجه است که ممکن است ناشی از عوامل محیطی، بی‌توجهی به رژیم غذایی و سبک زندگی باشد؛ یکی از مثال‌های بارز و متعاقب آن می‌تواند پسوریازیس باشد.
به گفته بسیاری از محققان شستشوی موی سر با دم نوش‌های بابونه باعث کند شدن روند ریزش مو خواهد شد. مقداری آب بجوشانید و گل‌ها را به ان اضافه کنید، اجازه دهید تا دم بکشد و از صافی رد کنید و آن را به پوست سر و موهایتان اعمال نمایید و نیازی به شستشو نخواهد بود. این محلول را به راحتی برای کودکان و افراد دارای پوست حساس استفاده کنید.
مهمترین نکته‌ای که در مورد ویتامین سی وجود دارد، این است که برای اغلب پوست‌ها بی‌خطر است. علاوه بر این به آبرسانی پوست کمک می‌کند و می‌تواند پوست را روشن کند.
حلقه‌های کمان‌شکل زیر چشم مشکل رایج افراد در هر سنی است. از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار نازک است، سیاهرگ‌ها و رگ‌های خونی زیر چشم راحت‌تر خود را نشان می‌دهند. این موضوع به همراه سایر عوامل باعث می‌شود احساس کنیم پوست این ناحیه تیره‌تر است.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
بهترین کار برای اینکه پیاز را بدون ریختن اشک پوست بکنیم یا خرد کنیم، این است: قسمت‌هایی از پیاز را که بریده خواهند شد، رو به پایین نگه داریم و بعد برش بزنیم. البته باید توجه کنیم که مراحل خرد کردن پیاز را به سرعت انجام دهیم.
برای مراقبت از دستان خود نیازی به محصولات گران قیمت ندارید. بیشتر افراد معمولا بهترین مواد طبیعی را برای رفع خشکی پوست، در خانه دارند. به طور مثال استفاده از روغن‌های طبیعی یکی از بهترین راه‌هاست. چربی‌های طبیعی به پوست در حفظ رطوبت کمک و آن را از تأثیرات محیطی و باکتری‌ها محافظت می‌کند.
روغن سیاه‌دانه حاوی ماده‌ای به‌نام "نیگلون Nigellone" است که تحقیقات نشان داده است نوعی آنتی‌هیستامین بسیار مهم است که می‌تواند از ریزش مو و طاسی با الگوی مردانه، جلوگیری کند.
تغذیه قدرت‌های زیادی دارد، آن‌ها می‌توانند از سیستم ایمنی بدن محافظت کنند، التهاب را کاهش دهند، کیفیت پوست را بهبود بخشند و خیلی چیز‌های دیگر. مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها وجود دارند که اثر ضد پیری در بدن ما دارند.
بهترین رژیم غذایی برای حمایت از پوست در دوران یائسگی یک رژیم ساده خانگی است. سعی کنید وعده‌های غذایی خود را از ابتدا بپزید، تنقلات فرآوری شده را حذف کنید و مقدار زیادی چربی‌های سالم مانند آووکادو، دانه‌های چیا و ماهی‌های روغنی مانند ماهی خال مخالی و ماهی سالمون داشته باشید.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ