اصلاح‌طلب يعني نيروي سياسي موثري كه يك پا در سيستم مستقر دارد و پاي ديگرش در نيروي تحول‌خواه است. به اندازه نيروي ديناميك خواهان تغييرات راديكال نيست و به خواسته نيروي استاتيك طرفدار حفظ وضع موجود نمي‌باشد. نظام سياسي در سال‌هاي اخير تصميم گرفته كه اين نيروي منتقد و گاهي موثر در بزنگاه‌ها را براي هميشه از صحنه خارج كند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنانی، چون «جنبش اصیل منطقه» و «طالبان متفاوت»، سخنانی غیرقابل دفاع و غیرواقعی است. باید رفتار‌های این طالبان را به‌خوبی مورد مداقه قرار داد؛ وگرنه، امکان ضربه خوردن از همین طالبانی که برخی در داخل با تحلیل‌های ضعیف‌شان آن را متفاوت جلوه دادند، بسیار جدی خواهد بود.
پوتین در سخنانی تاکید کرد که روسیه مذاکره با اوکراین را رد نمی کند و به دنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
پوتین در سخنانی تاکید کرد که روسیه مذاکره با اوکراین را رد نمی کند و بدنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.
وزیرخارجه طالبان در سخنانی اعلام کرد که دوره اعتراض و تبلیغات علیه طالبان تمام شده و جهان به فکر تعامل است.
لاوروف در سخنانی تاکید کرد که هرگونه خبری در مورد مذاکرات احتمالی صلح درباره اوکراین در ماه ژوئیه نادرست است.
رئیس‌جمهور ونزوئلا در سخنانی صدور مجوز صادرات محدود گاز مایع از سوی آمریکا به‌ کشورش را تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس دانست.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی اعلام کرد که کشورش درباره عضویت سوئد در ناتو تصمیم مثبتی گرفته؛ اما این تصمیم هنوز در پارلمان بوداپست به تصویب نرسیده است.
پادشاه اردن در سخنانی اعلام کرد که هیچ عقب‌نشینی‌ای در خصوص موضع اردن و موضع شخصی وی در قبال مسئله فلسطین صورت نگرفته است.
لاوروف در سخنانی اعلام کرد که کشورهای آفریقایی خواستار تقسیم ناپذیری امنیت جهانی هستند و روسیه از آن‌ها حمایت می‌کند.
سفیر روسیه در سخنانی انتقادی اعلام کرد که آمریکا در برابر جنایات اوکراین بی تفاوت است.
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .
نخست‌‎وزیر ارمنستان در سخنانی اعلام کرد: جمهوری آذربایجان روستاهای ارامنه‌نشین در مرز با ارمنستان را بازگرداند.
وزیر بهداشت در سخنانی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: در حال حاضر نه بودجه و نه پولی هست و در عین حال مشکلات بسیار زیاد است؛ اگر مرد میدان هستید، وسط بیایید و کار کنید.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی به تشریح پیش‌شرط پایان درگیری‌ها در اوکراین پرداخت.
علی اف در سخنانی تاکید کرد که جمهوری آذربایجان در صدد عادی سازی روابط با ارمنستان است.
دبیرکل ناتو در سخنانی در ژاپن، خواستار تقویت روابط بین ناتو و توکیو شد.
رئیس‌جمهور اوکراین در سخنانی اعلام کرد که مردم کشورش باید برای هر سناریویی آماده باشند.
رئیس صداوسیما در سخنانی با اشاره به حوادث ۷۰ روز گذشته در کشور، گفت: اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به‌ موقع در اختیار صداوسیما قرار می‌گرفت، بسیاری از این بحران‌ها یا پیش نمی‌آمد و یا مدیریت بهتری می‌شد.
پوتین در سخنانی گفت که روسیه با وجود عملیات ویژه در اوکراین، اما  برنامه های بزرگ توسعه داخلی را تغییر نمی دهد.
مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.
سوناک در سخنانی در مقابل دفتر نخست‌وزیری بریتانیا وعده داد که کشور را متحد کند و اکنون پیش‌بینی‌ها حاکی است که کابینه او متشکل از همه جناح‌های حزب، در جهت پایان دادن به درگیری‌های داخلی و تغییرات ناگهانی سیاست‌هایی حرکت کند که سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته است.
اردوغان در سخنانی یونان را به دلیل رهگیری جت‌های ترکیه به چالش کشید و گفت یونان نمی تواند با ترکیه برابری کند.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ