مربی استقلال می‌گوید تیم داوری یک پنالتی برای تیمش نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
وزارت ورزش و جوانان با فعالیت انجمن موی تای به صورت مستقل موافقت کرده و به زودی حکم مسئول جدید آن نیز اعلام خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان با فعالیت انجمن موی تای به صورت مستقل موافقت کرده و به زودی حکم مسئول جدید آن نیز اعلام خواهد شد.
مجوز سیرِ قطارهای حومه‌ای شرکت رجا وابسته به سازمان تامین اجتماعی، به علت کاهش سطح استانداردهای ایمنی و رفاهی لازم به مدت یک هفته متوقف شد.
ایتالیا با کسب چهارمین برد موقتا به رتبه ششم جدول رسید.
یک قاضی دادگاه در آمریکا درخواست کمیسیون فدرال تجارت این کشور مبنی بر توقف موقت ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را قبول و یک جلسه استماع در هفته آینده تعیین کرد.
راه ریکاردو ساپینتو با دستیار اول همیشگی اش به احتمال فراوان جدا خواهد شد.
هزاران سال پیش، زنان بسارا (بقاره) در چاد دریافتند که دانه‌های یک گیاه بومی به نام «چبه» دارای خواص قدرتمند تقویت‌کننده مو است و از آن زمان، این معجون قیمتی را برای تقویت مو‌های خود استفاده می‌کنند.
در یک دادخواست قضائی جدید در آمریکا مارک زاکربرگ و سایت‌های زیرمجموعه شرکت متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به عدم تلاش کافی برای مقابله با سوءاستفاده از زنان و کودکان متهم شده‌اند.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
ایمان غیاثوند که بر اثر تصادف شدید در بیمارستان بستری بود، روز گذشته با رسیدن به شرایط بهبودی مرخص شد.
تیم «تحقیقات بنیادین هوش مصنوعی»(FAIR) در شرکت متا یک مدل زبانی هوش مصنوعی نوین با نام اختصاری LLaMA را معرفی کرده است.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
گارد ساحلی فیلیپین یک کشتی وابسته به گارد ساحلی چین را به استفاده از «لیزر نظامی» و هدف قرار دادن تعدادی از خدمه کشتی فیلیپینی و کور کردن موقت آنها، متهم کرد!
حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی یک مو تا ثبت هت تریک فاصله داشت.
یک خبرنگار روس مدعی شد سردار آزمون مذاکراتش را با باشگاه لوکوموتیو مسکو به حالت تعلیق در آورده است.
گل‌گهر روز گذشته موفق شد با یک بازگشت رویایی هوادار را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.
به نظر می رسد انفعال شرکت متا در مقابل نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران، اینستاگرام و واتساپ را به سمت فیلتر دائم و قانونی در ایران می برد.
بیشترین کلین‌شیت انجام شده توسط یک دروازه بان در فصل جاری به نام بیرانوند و پورحمیدی ثبت شده است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
یک پیمانکار متا به ۶۰ کارمند اعلام کرده آنها به وسیله یک الگوریتم و به طور تصادفی از شغل خود اخراج شده اند.
متا مالک اینستاگرام انکار کرد که به طور عمدی صدای ویدئوهای بارگیری شده بخش ریلز را قطع کرده و این امر را به یک نقص فنی نسبت داد.
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه تاکید کرد: احقاق حقوق و تامین منافع ملت ایران و تضمین اجرای پایدار تعهدات طرف مقابل و جلوگیری از تکرار رفتارهای غیرقانونی آمریکا دغدغه جدی تیم مذاکره‌کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ