ارسلان مطهری در یکی از بدبیاری ترین روزهای دوران حرفه ای خود موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
آذر ۱۳۵۳ یکی از تلخ‌ترین حوادث هوایی جهان در تهران اتفاق افتاد. این در حالی بود که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در امریکا، انفجار هواپیمای حجاج بر فراز آسمان عربستان و کشته شدن ۱۸۲ زائر اندونزیایی و حادثه دلخراش ریزش ساختمان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر سر مسافران هم در ماه آذر رخ داد.
یکی از مهم‌ترین تقابل‌ها در دربی ۱۰۱، بین دو مدافعی است که عضو جدایی‌ناپذیر و در عین حال تاثیرگذار ترکیب سرخابی‌ها بوده‌اند.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
همواره یکی از جذاب‌ترین رخدادها در هر سال پدیده‌های نجومی هستند که مناظری تماشایی در آسمان برای ما رقم می‌زنند.
یکی از جت‌ها جنگنده پرتعداد کره شمالی میگ ۱۵ ساخت شوروی سابق است که در واقع پس از پایان جنگ جهانی دوم و به عنوان یکی از اولین جت‌های جنگنده این کشور توسعه یافت.
این روز‌ها جنگنده‌های فانتوم هواداران زیادی دارند و البته این بحث مطرح است که چرا از بین تمام جت‌های جنگنده‌ای که از سال ۱۹۴۵ به بعد ساخته شده‌اند، این مدل جنگنده تا این حد محبوب است؟ شاید کمی بحث نوستالژی درباره هواپیمایی مطرح باشد که در روز‌های جوانی‌اش، دنیا را تحت تسلط داشت و یا اینکه آن‌ها مجذوب جنگنده‌ای هستند که تاریخچه‌ای طولانی و رنگارنگ دارد.
طوفان ژئومغناطیسی شدیدی که از یکی از حفره‌های بزرگ در تاج خورشید خارج شده بود، باعث اختلال عظیمی در میدان مغناطیسی زمین شد.
در متون دینی دعا به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با خدا و برترین عبادت‌ها تأکید و با تعابیری مانند «سلاح مؤمن» و «نور آسمان و زمین» توصیف شده است.
یکی از مشکلات خطرناکی که ممکن است زلزله‌های القایی به همراه داشته باشند، جلو انداختن زلزله‌های طبیعی و یا تشدید آن‌ها است.
رئیس هواشناسی خلخال به یکی از رسانه‌های محلی این شهر گفته که این ابر‌ها عدسی‌شکل یا Lenticular هستند و پدیده غالب آسمان خلخال در دیروز و امروز بود. این شکل ابر از نوع آلتوکومولوس نوع ۴ بوده و بیانگر وزش باد شدید در سطوح فوقانی جو است.
یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس مقابل سپاهان، گئورگی گولسیانی خواهد بود.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از پایگاه عقاب ۴۴ با بیان اینکه ساخت پایگاه‌های امن که این پایگاه یکی از چندین نمونه آن‌هاست، تداوم خواهد داشت تا توان بازدارندگی ما روز به روز قوی‌تر، پایدارتر و ماندگارتر برای امنیت و آرامش ملت ایران پابرجا بماند، گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی تا کشور ما فاصله دارد و سران این رژیم به سوختگیری هواپیماها در آسمان دل بسته‌اند که این بهترین فرصت برای هدف قرار دادن هواپیماهای آن‌هاست. همچنین سعی در استفاده از پایگاه‌های پیرامونی کشور ما که بعضاً مسیر عادی سازی خیانت به جهان اسلام را در پیش گرفته‌اند دارند، غافل از اینکه این مسئله در راهبرد و رهنامه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران درج شده و همه فرماندهان ما این را می‌دانند، تمرین کرده‌اند و در رزمایش‌ها، این آموزه نهادینه شده است که اگر پایگاهی از یک کشور در هر کجای جهان برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر رژیم صهیونیستی، آن پایگاهی که مبدأ حرکت رژیم صهیونیستی است، نیز مورد تهاجم سنگین قرار خواهد گرفت.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین کار‌های هوانوردی، سوختگیری هواپیما‌ها به هنگام پرواز است. این کار علاوه بر نیاز به داشتن تجهیزات مربوطه، مهارت و دقت خلبانان را نیز می‌طلبد.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
یکی از پهپاد‌های مهم ارتش چین TB-۰۰۱ است که برای پرواز در ارتفاع متوسط با مداومت پروازی بالا طراحی و ساخته شده است. این پهپاد را به نام «عقرب دو دُم» هم می‌شناسند.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
این تحقیق ممکن است تصویر ما از غول‌های یخی را تغییر دهد. غول‌های یخی نظریه‌ای است که توسط برخی دانشمندان به‌عنوان یکی از رایج‌ترین شکل‌های سیارات فراخورشیدی درباره سیاره‌های خارج از منظومه شمسی ارائه شده است.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ