تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب پیروزی در هفته نهم جایگاه خود در جدول لیگ برتر را بهبود بخشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد تیمش نتایج خوبی در این فصل داشته است.
هافبک آلومینیوم معتقد است استقلال باید در شروع دیدار با این تیم ۱۰ نفره می‌شد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و مجددا به رده دوم جدول بازگشت تا جای پرسپولیس را بگیرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
هر نسخه از این اسکوتر‌ها دارای یک قاب لودر مانند آلومیونیومی شبیه فرغون در جلوی خود است جلو آلومینیومی ساخته شده است، طول آن ۱.۹ متر و عرض آن ۴۰ سانتی‌متر) است، اگرچه دسته فرمان از هر دو طرف، ۱۰ سانتی‌متر از آن بیشتر است.
هر نسخه از این اسکوتر‌ها دارای یک قاب لودر مانند آلومیونیومی شبیه فرغون در جلوی خود است جلو آلومینیومی ساخته شده است، طول آن ۱.۹ متر و عرض آن ۴۰ سانتی‌متر) است، اگرچه دسته فرمان از هر دو طرف، ۱۰ سانتی‌متر از آن بیشتر است.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک، یکی از چهره‌های ویژه جدیدترین فهرست تیم ملی است.
حضور دروازه‌بان آلومینیوم اراک در فهرست تیم ملی از نکات قابل توجه است.
پیام نیازمند با دو عکس العمل فوق العاده در نیمه اول جلوی شکست سپاهان مقابل آلومینیوم را گرفت.
عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
ما در دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی خود دانشمند و متخصص تربیت می‌کنیم، اما به دلیل وجود کثیرالمشغله‌ها و انواع دافعه‌هایی که امکان جذب متخصصان و فرهیختگان را از جامعه ما سلب کرده است، خواسته و ناخواسته زمینه را برای مهاجرت و جلای وطن آن‌ها فراهم می‌سازیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به داور بازی با پرسپولیس تبریک می‌گویم و شاید هر داور دیگری به جای او بود، نیمه دوم از دستش خارج می‌شد.
مهمترین اتفاق نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم اخراج علیرضا بیرانوند بود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به او باشد، دنبال جذب ام‌باپه و کروس است.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرقت‌ها از شریان‌های بزرگراهی تهران را دسته بندی کردیم که در حوزه تابلو‌های سطح بزرگراه‌ها به دلیل آنکه جنس این تابلو‌ها عمدتا آلومینیومی است هنوز شاهد بروز سرقت در این حوزه هستیم که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید جنس این تابلو‌ها تغییر کند و به جای آلومینیوم از آهن استفاده کنیم و در جا‌هایی که جنس تابلو‌ها تغییر کرده است میزان سرقت‌ها یا به شدت کاهش یافته و یا به صفر رسیده است.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
دروازه‌بانان پرسپولیس و آلومینیوم در رقابت نزدیک برای کسب دستکش طلا، می روند تا آماری دست نیافتنی از خود به جای بگذارند.
استقلال نتوانست در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از سد آلومینوم عبور کند و ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست داد.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
سپاهان اصفهان با این تساوی ۹ امتیازی شد و تا رده پنجم جدول پایین رفت. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم نیز ۵ امتیازی شدند تا امیدهای خود را برای بهبود جایگاهشان زنده نگه دارند.
سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ