سفیر ژاپن در کابل با سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
سرپرست جديد وزارت ورزش و جوانان عيادت از پيشكسوتان را جزو اولويت هاى خود قرار داده است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش در یک نشست هم‌اندیشی با سردبیران ورزشی و برخی از پیشکسوتان حوزه رسانه ورزش دیدار کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان و استاندار تهران با یکدیگر دیدار کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
سرپرست وزارت صمت، با وزیر بازرگانی، صنایع و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان دیدار کرد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
نمایندگان شرکت چینی «گوچین» در دیدار با سرپرست وزارت معادن و فلزات دولت موقت طالبان، از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری خود در افغانستان خبر دادند.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
سرپرست وزارت خارجه افغانستان با حسین امیرعبداللهیان در سمرقند و در حاشیه چهارمین نشست کشورهای همسایه افغانستان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با تشکل های فرهنگیان گفت: یکی از مسائل فوری و جاری آموزش و پرورش رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی است.
وزیر امور خارجه کشورمان امروز در دیدار سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان گسترش همکاری های فیمابین خصوصا در زمینه های ترانزیت و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
دیدار سرپرست وزارت خارجه ازبکستان با امیرعبداللهیان
سرپرست وزارت خارجه ازبکستان امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور این کشور و هیئت همراه او در ولایت قندهار دیدار کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاههای این کشور اعلام کردم.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
وزارت کشور دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد که «سراج‌الدین حقانی» با رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در شهر کابل دیدار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ